سوبارو ایمپرزا 2024 با تریم اسپرت RS با قدرت 182 اسب بخار معرفی شد

سوبارو ایمپرزا (2023) آمریکا

در داخل، تغییرات مهم تری وجود دارد. Impreza جدید با صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی 11.6 اینچی پرتره در دسترس است. از نسخه های بی سیم Apple Carplay و Android Auto پشتیبانی می کند. مانند Outback و Legacy، تریم‌های کمتر با نمایشگر دوگانه 7.0 اینچی عرضه می‌شوند.

برای تجربه رانندگی هیجان انگیزتر، ایمپرزا 2024 نسخه ای از قفسه فرمان الکترونیکی دو پینیون را از WRX دریافت می کند. سوبارو می گوید که این باعث بهبود پاسخگویی و احساس مستقیم تر هنگام چرخاندن چرخ می شود.

نمایش خودکار لس آنجلس

Impreza نسخه بهبود یافته ای از فناوری کمک راننده EyeSight این برند را دریافت می کند. میدان دید وسیع تری دارد و می تواند دوچرخه ها و عابران پیاده را در تقاطع ها شناسایی کند. خودروهایی که دارای تشخیص نقطه کور با کمک حفظ بین خطوط و هشدار ترافیک عقب هستند، دارای سیستم فرمان اضطراری خودکار هستند.

سوبارو ایمپرزا (2023) آمریکا

سوبارو ایمپرزا 2024 نشان دهنده ورود ششمین نسل از مدل کامپکت این برند است. این خودرو در نمایشگاه خودروی لس آنجلس امسال به نمایش درآمد که به دلیل نمایش اولین نسل در این رویداد در سال 1992 مناسب است.

ایمپرزا 2024 در سه تریم پایه، اسپرت و RS وارد بازار می شود. Base and Sport از یک بوکسر 2 لیتری چهار سیلندر با قدرت 152 اسب بخار (113 کیلووات) و 145 پوند فوت (197 نیوتن متر) گشتاور استفاده می کند. RS دارای یک باکسر 2.5 لیتری چهار دیگ با قدرت 182 اسب بخار (136 کیلووات) و 178 پوند فوت (241 نیوتن متر) است.

داشبورد داخلی سوبارو ایمپرزا عاجی مدل 2022

تمام اخبار مربوط به نمایشگاه خودرو لس آنجلس را مشاهده کنید

نمای عقب پنج دری سوبارو ایمپرزا 2022

Impreza 2024 در بهار امسال در ایالات متحده به فروش می رسد. قیمت گذاری نزدیک به عرضه مدل در دسترس خواهد بود.



منبع سوبارو ایمپرزا (2023) آمریکا

نسل ششم ایمپرزا منحصراً به عنوان یک هاچ بک پنج در در دسترس است، در حالی که یک سدان چهار در برای نسل پنجم نیز وجود دارد. استایل بیرونی تحولی از ظاهر فعلی است. جلوپنجره کمی بزرگتر است و چراغ های جلو شکل تیزتری دارند. اصلاحات در پشت با چراغ‌های عقب چنگالی شکل و لوله‌های اگزوز آشکار بیشتر قابل توجه است.

سوبارو ایمپرزا 2022 پنج در جلوی سفید

48 عکس ها

تمام تریم ها دارای CVT هستند. نسخه در کلاس های اسپرت و RS دارای حالت 8 سرعته شبیه سازی شده با نسبت های از پیش تعیین شده و شیفترهای پدال پشت فرمان است. Impreza همچنان به صورت استاندارد با سیستم چهار چرخ متحرک عرضه می شود. سوبارو می گوید که این برنامه از فناوری زمان پاسخگویی سریع تری دارد. این سیستم همچنین دارای بردار گشتاور است.

RS اسپورت و اضافه شده جدید به خط تولید ایمپرزا است. نام آن به 2.5 RS از سال 98 برمی گردد. این تریم با تزئینات خاکستری تیره روی جلوپنجره، رکاب‌های جانبی، درپوش آینه‌ها و رینگ‌های 18 اینچی، ظاهر تهاجمی‌تری پیدا می‌کند. چراغ های جلو و مه شکن LED برای این درجه استاندارد هستند. در داخل، صندلی ها پارچه مشکی با تکیه گاه های قرمز هستند. تریم ترکیبی از عناصر خاکستری فلزی و فیبر کربنی شبیه سازی شده است.