سوپراسپرت جدید فراری V12 را در حال آزمایش در پیست فیورانو ببینید

ما به شما یادآوری می کنیم که موتور 6.5 لیتری V12 در 812 Competizione با قدرت خیره کننده 830 اسب بخار خوب است، اما فراری قبلاً اعلام کرده است که یک نسخه قدرتمندتر در راه است. ممکن است ابتدا آن را در هایپرکار ببینیم که احتمالاً بخشی از یک پیشرانه هیبریدی خواهد بود. اولین خودروی مسابقه ای استقامتی هیبریدی Le Mans در پایان ماه خواهد بود که می تواند دریچه ای به آینده V12 مارانلو باشد.

اکنون که شاسی بلند Purosangue وارد بازار شده است، فراری به کاری که بهترین می داند – توسعه ابرخودروها – بازگشته است. در پیست خصوصی فیورانو در ایتالیا، یک نمونه اولیه کاملاً استتار شده در حالی که بهترین تصور را از یک رم داشت، جاسوسی شد. با این حال، ظاهر می تواند فریبنده باشد زیرا هویت واقعی خودرو مانند یک مدل جدید V12 است که جایگزین 812 Superfast و 812 Competizione داغتر شده است.

فراری یکی از آخرین خودروسازانی خواهد بود که از ICE استفاده می‌کند، و در این بین، V12 هنوز هم حداقل نسلی دیگر دارد.



منبع عکس های جاسوسی فراری موتور جلویی V12

16 عکس ها

از آنجایی که این خودروی آزمایشی هنوز بدنه خود را ندارد، تنها می تواند به این معنی باشد که به این زودی رونمایی رسمی صورت نخواهد گرفت. منطق به ما می‌گوید سال 2023 تصاویر جاسوسی و ویدیوهایی از نمونه‌های اولیه با بدنه نهایی را پیش از نمایش تا پایان سال یا اوایل سال 2024 برای ما به ارمغان می‌آورد.

روما باید با یک موتور V8 توربو دوقلو کوچکتر بسنده کند، در حالی که این خودروی آزمایشی کاپوت بلندتری دارد تا احتمالاً یک نیروگاه دوازده سیلندر را در خود جای دهد. یک V12 موتور جلوی جدید بخشی از جدیدترین نقشه راه محصول فراری است که خواستار 15 مدل جدید تا سال 2026 است. در این لیست یک خودروی برقی که در سال 2025 عرضه می شود، اما همچنین یک جایگزین لافراری است که قرار است “به زودی” وارد بازار شود. چقدر زود؟ معلوم نیست.