سیستم هیبریدی بزرگتر، با فناوری بیشتر، به روز شده

بهینه سازی یک وسیله نقلیه موفق همیشه یک پیشنهاد مضحک در حوزه خودرو است و شکی نیست که هوندا آکورد موفق است. در بخش سدان‌های سایز متوسط ​​رو به کاهش، در سال 2021 پس از تویوتا کمری دوم شد و در بین 20 خودروی پرفروش سال جای گرفت. اکنون، نسل جدیدی در ترکیب وجود دارد که توجه خریداران را از طریق استایل پیچیده، فناوری بیشتر و پیشرانه هیبریدی بهتر به دنبال دارد.

در زمان عرضه، آکورد 2023 در شش تیپ عرضه خواهد شد. LX نقطه ورود است و EX تنها تریم غیر هیبریدی دیگر است. Sport، EX-L، Sport-L و Touring همگی هیبریدی هستند. قیمت گذاری نزدیک به تاریخ فروش آکورد جدید اعلام خواهد شد.



منبع نمای عقب هوندا آکورد 2023

هوندا می گوید این پیشرانه آکورد هیبریدی را سرگرم کننده تر می کند. هوندا همچنین می گوید انتظار دارد نیمی از فروش آکورد جدید هیبریدی باشد، به این معنی که نیمی دیگر با موتور 1.5 لیتری توربوشارژ آشنای هوندا ادامه خواهد یافت. هنوز هم 192 اسب بخار قدرت تولید می کند، اما به روز رسانی های جزئی آن را دقیق تر و پاسخگوتر می کند. یک CVT چرخ‌های جلو را به حرکت در می‌آورد و جدیدترین مدل از سیستم تعلیق مجدد با یاتاقان‌های پایه دمپر و اتصالات توپی در جلو استفاده می‌کند. آکورد 2023 همچنین دارای استحکام شاسی بهتری با پشتیبانی بدنه سفت‌تر و میله‌های مهاربند جلو ارتقا یافته است.

بیایید ابتدا به پیشرانه بپردازیم، زیرا ممکن است برای برخی موضوع بحث شود. برای سال 2023، موتور اختیاری 2.0 لیتری توربوشارژ 252 اسب بخاری از بین رفته است. علاوه بر این، خروجی Accord Hybrid شماره گیری می شود پایین به 204 اسب بخار (مدل خروجی 212 اسب بخار قدرت داشت). این خودرو همچنان دارای یک آسیاب چهار سیلندر 2.0 لیتری و یک سیستم الکتریکی دو موتوره است، اما یک پیشرانه هیبریدی نسل چهارم با موتور جدید و موتورهای الکتریکی است که در کنار هم نصب شده اند. در حالی که اسب بخار کمی کاهش یافته است، سیستم به روز شده گشتاور را در مقایسه با 232 پوند فوت به 247 پوند فوت افزایش می دهد.

هوندا آکورد داخلی 2023