صرافی ارز دیجیتال کوینکس coinex چیست؟ صفر تا صد صرافی کوینکس-اینانس

علاوه بر آن، به‌منظور حفظ ارزش توکن CET برنامه توکن‌سوزی نیز در دستور کار صرافی کوینکس قرار دارد. این صرافی روزانه 50 درصد از توکن‌های CET دریافتی از محل پرداخت کارمزد معاملات را در فرایند توکن‌سوزی از دسترس خارج می‌کند. به علاوه اینکه ماهانه مبلغ مشخصی به صلاحدید تیم صرافی برای بازخرید توکن‌های CET و اجرای فرایند توکن‌سوزی صرف می‌شود.

اطلاعات و حقایق جالب در مورد کار با صرافی coinex

ایجاد حساب در CoinEx بسیار ساده است و می‌توانید آن را تنها در عرض یک یا دو دقیقه ایجاد کنید. از آنجا که برای تراکنش و معاملات محدودیت جغرافیایی وضع نشده هرکسی با آدرس ایمیل خود می‌تواند یک حساب ایجاد کند. اگر کاربران رمز عبور خود را فرموش کنند، می‌توانند با کلیک بر روی Forgot Password و کد تأیید ارسال شده به ایمیل، آن را وارد کرده و به حساب کاربری خود وارد شوند. بدین منظور می‌توانید از احراز هویت دو عاملی با شماره تلفن همراه یا برنامه Google Authenticator انجام دهید.

اپلیکیشن صرافی کوینکس

صرافی ارز دیجیتال کوینکس coinex چیست؟ صفر تا صد صرافی کوینکس-اینانس

نماد دو دایره که بالای سمت راست صفحه است برای نمایش جفت ارزهایی است که صرافی کوینکس از آنها پشتیبانی می کند. در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت Kucoin Exchange. من از نوبیتکس تتر انتقال دادم به کوینکس و ایمیل تایید هم کوینکس بهم داد ولی در قسمت اکسچنج که میخام ترید کنم موجودی بالانس رو صفر زده دلیلش چیه ؟ پشتیبانی کوینکس هم جوابی بهم نداده . در صرافی کوینکس برای انتقال ارز trtl در قسمت برداشت Payment IDرو باید چه چیزی وارد کنم. پاسپورت هم ندارم چون در قسمت وریفای نوشته آیدی پاسپورت رو در دست بگیرید و برای ما عکس ارسال کنید (عین همین احراز هویت در صرافی های ایرانی ) خب الان من که پاسپورت ندارم چاره چیه ممنون اگه جواب بدید.

  • حداکثر کارمزدی که شما برای معامله فیوچرز پرداخت می‌کنید، 0.05 درصد است.
  • اگر قصد داشته باشید تا این میزان را کاهش دهید باید توکن این صرافی را خریداری کنید.
  • آدرس کیف پول‌های تتر روی شبکه ترون با حرف T آغاز می‌شوند و دارای ۳۴ کاراکتر هستند.
  • یکی از نکات جالب درباره کوینکس اینه که با توجه به قوانین خاص این اکسچنجر، شما میتونید بدونن اینکه احراز هویت کنید و شما رو بشناسه تا سقف 10هزار دلار واریز و برداشت داشته باشید.
  • از معروف‌ترین رمز ارزهایی است که در این صرافی مبادله می‌شود.

در صفحه اصلی سایت کوینکس ، روی سربرگ Account کلیک کنید و در منوی باز شده ، گزینه Account Level را بزنید. حال شما مراحل ثبت نام صرافی کوینکس را با موفقیت طی کردید در ادامه چگونگی اهراز هویت در این صرافی را بررسی می‌کنیم. همان‌طور که پیش‌تر گفتیم ایران از معدود کشورهایی است که در بلاک لیست FATF قرار دارد پس سعی کنید با IP این کشور وارد صرافی کوینکس نشوید. در این مرحله روی گزینه KYC ضربه می‌زنید تا بتوانید احراز هویت در کوینکس را انجام دهید. اشخاصی هم هستند که در فضای مجازی مثل اینستاگرام و تلگرام که با دریافت اطلاعات شخصی شما، احراز هویت در کوینکس را برای شما انجام می‌دهند که این روش هم به دلیل مسائل امنیتی توصیه نمی‌شود.

هنگامی که دوستان شما حساب‌های خود را با استفاده از این لینک ثبت کنند، به شما ارجاع داده می‌شوند. در ادامه راه حل بررسی و حل مشکل قفل شدن کوین در صرافی کوینکس توضیح داده شده است. در بخش خرید، را انتخاب کنید و مقدار دلخواه قیمت و میزان ارز را وارد کنید. یادتان باشد هیچوقت ارزهای دیجیتال خود را داخل صرافی نگه ندارید. اکثر افراد در بازارهای مالی سرمایه‌ی خود را از دست می‌دهند. با کلیک بر روی گزینه Leverage می‌توانید مقدار و نوع اهرم مورد نظر خود را انتخاب کنید.

  • در حال حاضر صرافی کوینکس از دو روش احراز هویت دو عاملی پشتیبانی می‌کند.
  • ایتدا بر روی گزینه Send Email کلیک کنید و کد 6 رقمی که به ایمیل شما ارسال می‌شود را در این قسمت وارد کنید.
  • این فرایند بسته به نوع ارز دیجیتال و شبکه بلاک چین آن ممکن است کمی طول بکشد.
  • اگر موجودی شما بر حسب تتر می باشد ، همان نماد USDT را انتخاب کرده و در قسمت Amount میزان تتری که می خواهید به حساب فیوچرز خود انتقال دهید را باید مشخص سازید.