طرح مفهومی شاسی بلند کامپکت تویوتا bZ مدل جدید خودروی برقی احتمالی را معرفی کرد

این وسیله نقلیه یک دستیار هوش مصنوعی به نام Yui دارد. سرنشینان می توانند از دستورات صوتی استفاده کنند و سیستم با نشانه های نور صوتی و تصویری که در اطراف کابین حرکت می کنند پاسخ می دهد.

10 عکس ها

نمای کلی داشبورد داخلی مفهومی SUV کامپکت تویوتا bZ

در داخل، bZ Compact SUV Concept زیبایی مینیمالیستی دارد. راننده فرمان عریض و هشت ضلعی را در دست می گیرد. مانند bZ4X و پریوس جدید، دسته ابزار از داشبورد بیرون می‌آید. صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی در مرکز کابین قرار دارد و پایین صفحه نمایش دارای چند دکمه خازنی است. انتخابگر درایو یک ستون ساده از دکمه ها در پایه کنسول است.

برنامه فعلی تویوتا ایجاد پنج خودرو در خانواده مدل bZ است. bZ4X در حال حاضر در فروش است و bZ3 در حال حاضر فقط برای چین است. اگرچه، ظاهراً بعداً به اروپا می رسد. اعلامیه این برند در مورد مفهوم bZ Compact SUV به طور مشخص نمی گوید که آیا نسخه تولیدی آن در راه است یا خیر، اما طراحی کاملاً با سایر محصولات این برند فرعی مطابقت دارد.



منبع

تویوتا در نمایشگاه خودروی لس آنجلس امسال بر برقی‌سازی تمرکز کرده است. این خودروساز علاوه بر معرفی نسل پنجم پریوس، اولین خودروی مفهومی شاسی‌بلند کامپکت bZ را به نمایش می‌گذارد. این یک کراس اوور کوچکتر برای خط تولید خودروهای الکتریکی در حال رشد این برند تصور می کند.

تویوتا bZ Compact SUV Concept نمای بیرونی جلو سه چهارم

یک چین تیز در امتداد پهلوها کشیده می شود. دستگیره های درب جلو هم سطح با بدنه است. آنهایی که در عقب هستند در ستون هستند.

کانسپت bZ Compact SUV دارای ظاهری بسیار چروک و حجاری شده است. در جلو، امضای نور جدید تویوتا را دارد که در پریوس جدید نیز دیده می شود. در طراحی از لامپ های براکتی شکل در هر طرف و یک نوار نورانی که روی بینی را پوشانده استفاده می کند. یک فاسیای جلویی تهاجمی به سمت بیرون در امتداد لبه پایینی زاویه دارد.