عجیب و غریب BMW سری 3 E30 Touring با تریلر تطبیق شایان ستایش گرفتار شد

به نظر می رسد تریلر عجیب و غریب خانگی است و ما از فردی که در وهله اول آن را تصور کرده است، تحسین می کنیم.



منبع

به گفته اداره پلیس، هرچه داخل آن تریلر بود، مطمئناً دنج و فریبنده به نظر می رسید.

همانطور که می بینید، این فقط یک واگن بریده شده سری 3 نیست که به یک تریلر تبدیل شده است. در واقع از دو دم E30 (با چرخ) در جهت مخالف و در وسط به هم جوش داده شده تشکیل شده است. و بله، تریلر با وسیله نقلیه یدک کش از جمله رنگ رنگ و چرخ ها مطابقت دارد که به منحصر به فرد بودن این ساخت می افزاید.

بر کسی پوشیده نیست که ما عاشق واگن هستیم موتور 1. و اگر از ما بپرسید، یکی از دوست‌داشتنی‌ترین واگن‌هایی که تا کنون ساخته شده، بی‌ام‌و سری 3 E30 بوده است – اولین 3er که دارای تیپ بدنه است. اما چه چیزی دوست داشتنی تر از E30 Touring است؟ البته یک E30 Touring با یک تریلر مشابه.

این پست در شبکه‌های اجتماعی با زیرنویس آلمانی همراه بود که تقریباً به این معنی است:

شما هر روز چنین چیزی را در چک نمی بینید: ما متوجه این تریلر خانگی در یکی از پست های بازرسی خود با شعار #safeonvacation شدیم. از نزدیک نگاه کردیم و همه چیز خوب بود. به هر حال، تشک در تریلر بسیار راحت به نظر می رسید. برای راننده تیم آرزوی سفر سالم و تعطیلات خوبی داریم!

پلیس هاگن برای کمپین ایمنی نسل دوم BMW سری 3 را در یک ایست بازرسی به خطر انداخت. پس از بررسی دقیق، خودرو سالم و سالم بود، اگرچه به دلیل ظاهر عجیبش توجه مقامات را به خود جلب کرد. به حدی که اداره پلیس هاگن این وسیله نقلیه را روی آن نصب کرد فیس بوک صفحه همراه با کلمات Kurioser Wohnanhänger یا “تریلر عجیب”.