فرارو قیمت روز خودرو پراید دوشنبه ۲۴ آذر | alfaromeoblog

شاید برایتان جالب باشد که بدانید تعداد فیوزها در خودروها متفاوت هستند و در هر خودرو 10 تا 100 فیوز وجود دارد؛ این تعداد در خودروهای سبک بین 10 تا 30 عدد و در خودروهای سنگین بیشتر است. در پراید یک فیوز اصلی وجود دارد که با باز کردن کاپوت جلوی ماشین در قسمت راست ماشین بالای سر باتری می توانید آن را ببینید. این دقیقا همان جایی است که پراید شما را با مشکل برقی روبه رو کرده است. برای همین در این مقاله کیان باتری قصد داریم درباره این جعبه فیوز، به وظیفه هر فیوز و نحوه عملکرد آن بپردازیم تا بتوانید با تمامی مشخصات این بخش آشنا شوید و مشکل پیش آمده را خودتان به خوبی حل کنید. دومین پراید سدان که در تولیدات داخلی ایران جای گرفت، “پراید ۱۳۱” بود که با طراحی جدیدتری در بخش داشبورد، چراغ های جلو و عقب، و سپر به این عنوان مجزا شناخته شد. این مدل پراید در ابتدا توسط تمامی تیپ های نام برده شده وارد خط تولید می‌شد اما بعد از آن تنها در تیپ های EX و SE تولید شد.

  • مشکلی که بیان نمودید احتیاج به بررسی و چکاپ کامل سیم کشی و جعبه فیوز خودروی شما دارد، احتمال می رود که با نگه داشتن و یکسره شدن فیوزها، سیستم صوتی خودروی شما آسیب دیده باشد.
  • صد‌ها هزار بازی ایرانی و خارجی دیتادار یا بدون دیتا را با ترافیک نیم‌بها نصب کنید و به سادگی خرید درون‌ برنامه‌ای انجام دهید.
  • چنانچه فیوز شیشه‌ای و مستطیلی شفاف باشد، این موضوع با چشم قابل رویت است؛ در غیر این‌ صورت باید به سراغ آوومتر یا مالتی‌متر رفت.

در مجموعه سپندخودرو در راستای فراهم کردن شرایط خرید آسان مخاطبین، فروش اقساطی پراید تحویل فوری را در اختیار شما مردم عزیز گذاشته ایم. این خودرو تا به حال در 6 تیپ مختلف EX– SX– SL – LE – TL و SE تولید شده است که تیپ SE کاملترین تیپ پراید 131 می باشد. تمامی تیپ های این خودرو جزو پرفروش ترین ها می باشند و دلیل این امر استاندارد یا کیفیت بالای این خودرو نیست بلکه قدرت خرید مردم در این رنج قیمتی پراید 131 را پیش رویشان می گذارد. این موتور می تواند حداکثر قدرتی معادل ۶۳ اسب بخار در ۵۲۰۰ دور در دقیقه را تولید کند. بر اساس نتایج این بررسی‌ها، فورد فستیوا بدترین وضعیت ایمنی را در میان خودروهای سایز کوچک داشت.

قیمت پراید ۱۳۱ کارکرده

معیار ما قیمت روز بازار آزاد بوده و قیمت کارخانه ملاک محاسبه اقساط نیست. پراید 131 دارای موتوری 1.3 لیتری با 4 سیلندر و 8 سوپاپ می باشد که در قیاس با خودروهای 16 سوپاپه قدرت فنی کمتری را در اختیار راننده مجله خبری خودرو آلفا رومئو می گذارد. موتور انژکتوری این خودرو مصرف سوخت ترکیبی ۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر دارد. قوای فنی این خودرو مانند نمونه های قبلی پراید می باشد و در فیس لیفت به ظاهر انجام شده، بخش فنی این خودرو دچار تغییر نشد.

پراید،111،SE مدل 97

جعبه فیوز اکثر ماشین‌های سواری، در قسمت کابین خودرو و زیر یا اطراف فرمان خودرو جاسازی شده است. به این ترتیب اگر مشکلی در سیستم برق‌رسانی خودرو مشاهده شود، راننده به سادگی می‌توانند با بررسی جعبه فیوز پراید عیب فیوز پراید را پیدا کرده و آن را به سادگی تعویض نماید. جعبه فیوز خودرو پرایدهمانطور که از اسم آن نیز مشخص است جعبه فیوز در واقع جعبه‌ای است که تمامی فیوزها در آن نصب شده و تمامی تجهیزات الکتریکی خودرو از آن تغذیه می‎‌شوند. درصورتی که هر کدام از تجهیزات برقی خودرو از کار افتاده باشد، این امکان وجود دارد که فیوز مربوطه سوخته باشد.

فروش اقساطی k112

طبق موارد ذکر شده در این مقاله، خودرو پراید یکی از اتومبیل های داخلی در کشور می‌باشد و وجود نقاط قوت و ضعف متعددی باعث توجه و همچنین دلسردی مشتریان آن شده است. با ۲۰ ساله شدن پروسه تولید پراید در نسخه های مختلف؛ وزارت صنعت معدن و تجارت طی بیانیه ای اعلام نمود که تولید پراید در سال ۱۳۹۷ به کل متوقف خواهد شد. این بیانیه در سال ۱۳۹۶ منتشر شد در حالی که بعد از سر رسید این تاریخ، توقف تولید تنها دو ماه ادامه یافت و بعد آن دوباره از نو شروع گردید.

http://3dprintingindustry.ir