لوئیس همیلتون آن را دریافت می کند


به طور معمول، ما توجه زیادی به ویدیوهای تبلیغاتی تیم های فرمول 1 نمی کنیم. اما بازی لوئیس همیلتون در بازی‌های مسابقه‌ای نوپای هزاره متفاوت است. این‌ها بازی‌هایی هستند که همه ما برای آن‌ها نوستالژی داریم، همانطور که همیلتون، زمانی را برای بازی در بازی‌هایی مانند بازی‌هایش پیدا کرد. F1 2000، و گرن توریسمو. این آخرین موردی است که ما از دیدن بازی هفت بار قهرمان بسیار هیجان زده ایم.

با قرار دادن دیسک در پلی استیشن 1، همیلتون بلافاصله یک نیسان اسکای لاین GT-R از نسل Midnight Purple R33 را انتخاب می کند و در مسابقه ای در Trial Mountain شرکت می کند. اگر خودمان بگوییم هر دو انتخاب خبره است. در حالی که GT1 GT-R یک انتخاب خوب از 37 ماشین در حالت آرکید داشت، GT-R یکی از بهترین ها بود. در واقع، آن بازی های اولیه تا حد زیادی توسط Skyline GT-R تعریف شده بودند. همانطور که هر بازیکن هاردکور از آن آگاه است، خرید یکی در حالت حرفه ای بازی همیشه یک سرمایه گذاری خوب بود. به نظر می رسد همیلتون واقعاً بازی را می داند.

شاید فکر کنید چرا مرسدس بنز نه؟ این خودروساز آلمانی تنها به این فرنچایز پیوست گرن توریسمو 2. (کارفرمای آینده همیلتون، فراری، فقط در آنجا حاضر شد گرن توریسمو 5.)

به نظر می‌رسد همیلتون به رنگ بنفش علاقه دارد و یک ویدیوی رسانه‌های اجتماعی از سال 2022 نشان می‌دهد که او به Skyline GT-R نیز علاقه دارد. در آن ویدیو، او با یک GT-R نسل R34 کرایه ای رانندگی می کند، اما آن ماشین بعد از آن بیرون آمد. گرن توریسمو راه اندازی 1997.

اگر شک و شبهه‌ای در مورد علاقه‌مندان به خودروی همیلتون وجود داشت، نباید وجود داشت. انتخاب او از گرن توریسمو ماشین نشان می دهد که او یکی از ماست.



منبع