مرسدس-ای ام جی وان در مسابقه درگ AMG GT سری مشکی را کاملاً نابود کرد

مرسدس AMG پنج سال طول کشید تا نسخه تولیدی AMG One را معرفی کند که در زمان معرفی به عنوان یک کانسپت در سال 2017 با نام Project One شناخته می‌شود – و به درستی هم همینطور است. آوردن فناوری فرمول یک به خودروهای جاده ای کار ساده ای نبود. یکی که مملو از پیچیدگی های مهندسی بود.

البته AMG One بسیار قدرتمندتر است. فراتر از مهندسی پیچیده ای که AMG باید طی کند، این هایپرکار می تواند رسماً در عرض 2.9 ثانیه به یک صدمین سالگرد برسد و با سرعت 219 مایل در ساعت (352 کیلومتر در ساعت) به سرعت برسد – همه اینها به لطف مجموعه ای از موتورهای ICE و الکتریکی که در مجموع تولید می کنند. 1049 اسب بخار (782 کیلووات).

همانطور که گفته شد، مسابقه درگ تولید شده توسط AMG در بالا تفاوت بین این دو را در یک مسابقه خط مستقیم به نمایش گذاشت. این یک دوی 1000 متری است و همانطور که ممکن است از تیتر نتیجه بگیرید، AMG One کاملاً سری AMG GT Black را نابود کرد. اما چقدر؟ ویدیوی کوتاه باید به شما ایده بدهد.

ارزش این همه زحمت را داشت؟ برای نشان دادن این موضوع، مرسدس AMG خودروی تولیدی AMG One را در مقابل سری AMG GT Black در یک مسابقه درگ قرار داده است. اگر شما از کسانی هستید که آنچه آفلترباخ در تمام این سال‌ها انجام داده را دنبال می‌کنید، می‌دانید که مورد دوم چیزی برای تمسخر نیست.



منبع

دلیلش این است که سری AMG GT Black یک خودروی پرفورمنس رکوردشکنی است. به طور خاص، زمانی سریع‌ترین دوری را که تا به حال برای یک خودروی تولیدی قانونی جاده‌ای در اطراف نوربرگ رینگ نوردشلایف ثبت شده بود، داشت.