نیسان برنامه پیش مالکیت تایید شده را برای گنجاندن خودروهای قدیمی گسترش می دهد

نیسان در انتشاری اعلام کرد که برنامه Certified Pre-Owned را برای پوشش خودروهای تا 10 سال یا 100000 مایل گسترش داده است – حرکتی مشابه آنچه هوندا/آکورا در اوایل امسال به کار گرفتند. گفته شد، یک Altima 2013 (تصویر زیر) اکنون واجد شرایط برنامه Pre-Owned خواهد شد.

برنامه Certified Pre-Owned نیسان مدل های مستعمل نیسان واجد شرایط را تا شش سال یا 80000 مایل پوشش می دهد. با این حال، این خودروساز این برنامه را گسترش داده است تا شامل خودروهای قدیمی و همچنین خودروهای غیرنیسانی و روشی راحت‌تر برای خرید خودروی دست دوم شود.

برنامه توسعه‌یافته Certified Pre-Owned نیسان به خدمات خرید آنلاین این شرکت می‌پیوندد. Nissan@Homeکه در دسامبر 2020 پس از یک اجرای آزمایشی موفقیت آمیز عرضه شد، اکنون منتخب نمایندگی های شرکت کننده از خودروهای دارای گواهی و گواهینامه نیسان را در فهرست خودروهای آماده خرید آنلاین خود قرار می دهد.

با این حال، خدمات گسترده نیسان با پوشش فعلی آن برای وسایل نقلیه جوان‌تر کمی متفاوت است. خودروهای واجد شرایط بازرسی 84 امتیازی دریافت می‌کنند و با ضمانت محدود 6 ماهه/6000 مایلی و کمک‌های جاده‌ای، به‌علاوه یک بازدید رایگان از تعمیر و نگهداری در سال اول مالکیت ارائه می‌شوند.

علاوه بر این، برنامه جدید Certified Select برای اولین بار شامل برخی از وسایل نقلیه غیر نیسان می شود. مارک های دقیق پوشش داده شده و پارامترهای پوشش در انتشار فاش نشده است.

نیسان آلتیما 2013

دان مونکه، معاون تجارت الکترونیک نیسان ایالات متحده، گفت: «از آنجایی که فروش خودروهای دارای مالکیت قبلی همچنان از خودروهای جدید در بازار پیشی می‌گیرد، Certified Select به نمایندگی‌های مورد اعتماد ما اجازه می‌دهد تا گزینه‌های باکیفیت بیشتری را برای خریداران ارائه دهند.» با ارائه یک گزینه خرید آنلاین بدون درز و بازدید رایگان از تعمیر و نگهداری، متعهد به رضایت مشتری هستیم.”

نیسان آلتیما 2013

در مقابل، خودروهای نیسان کارکرده دارای گواهینامه جوان تر، بازرسی 167 نقطه ای، ضمانت محدود 7 ساله/100000 مایلی و دو بازدید رایگان برای تعمیر و نگهداری دریافت می کنند.

با استفاده از این سرویس، خریداران ممکن است تصمیم بگیرند که کل فرآیند خرید را به صورت مجازی تکمیل کنند. نمایندگی های شرکت کننده حتی می توانند وسایل نقلیه خریداری شده را مستقیماً به خانه مشتری تحویل دهند.



منبع