نیسان نوت 2024 یک دریچه هیبریدی AWD با صندلی سرنشین جلو چرخان است


ماشین ها را به یاد دارید؟ آنها هنوز هم آنها را برای افرادی می سازند که شیفته کراس اوورها و SUV ها نیستند. نیسان نوت را در میانه چرخه به‌روزرسانی می‌کند تا مدل نسل سوم را تازه و رقابتی نگه دارد. در اواخر سال 2020 عرضه شد و اکنون با یک تجدید نظر ملایم، نمای جلویی بازطراحی شده با درج جلوپنجره همرنگ بدنه را به ارمغان می آورد. سپرها ظاهر جدیدی دارند و آن فولادهای 16 اینچی دارای کلاهک های توپی “تزیین شده با الگوهای هندسی سنتی ژاپنی” هستند.

با وجود تغییرات، نیسان نوت همچنان در بهترین حالت در دهه 2000 یا 2010 گیر کرده است، اگرچه این لزوما چیز بدی نیست. برخی از خودروهای کنونی بیش از حد طراحی شده اند و ظاهری شلوغ دارند، اما این Note خودروی معقولی است که به کسی توهین نمی کند. در 14 رنگ موجود است که بله بنفش یکی از آنهاست. اگر می‌خواهید هنگام بازی با پیکربندی‌کننده جسورتر باشید، پرداخت‌های دو رنگ نیز وجود دارد.

با قدم گذاشتن در داخل، جالب ترین ویژگی «صندلی چرخشی مسافر» است. به سمت بیرون Note می چرخد ​​تا ورود و خروج آسان تر شود. برای راحتی بیشتر، صندلی دارای یک زیرپایی داخلی است. کابین دارای کنسول مرکزی “شناور” مدل پیش از فیس لیفت و درگاه HDMI است. نیسان برای تقویت همه چیز، یک موتیف mizuhiki (یک هنر ژاپنی باستانی گره زدن) را روی داشبورد و یک دسته راه راه روی اثاثه داخلی پیاده‌سازی کرده است. چیزهای هیجان انگیز

نیسان نوت 2024 که با سیستم های دیفرانسیل جلو و چهار چرخ متحرک در دسترس است، دارای پیشرانه هیبریدی است. با این حال، موتور 1.2 لیتری بنزینی چرخ ها را به حرکت در نمی آورد. در عوض، به عنوان یک ژنراتور عمل می کند تا باتری را که انرژی را به موتور الکتریکی نصب شده در جلو می فرستد، از بین ببرد. به سراغ مدل AWD بروید و هاچ بک ساب کامپکت موتور دیگری در عقب خواهد داشت.

نوت الکتریکی شده بسیار ارزان است و از 2,299,000 ین (15,800 دلار) برای مدل FWD و 2,580,600 ین (17,700 دلار) برای مدل AWD شروع می شود. شانس دیدن این خودرو در ایالات متحده بسیار کم است، اما ما خوشحالیم که در ژاپن باقی مانده است.

در سرزمین طلوع خورشید، نیسان همچنین یک Note Aura جذاب را در کنار یک Note Aura Nismo اسپرت و یک کراس اوور Note Autech به فروش می رساند.



منبع