ترانسپورتر جدید فولکس واگن در بهار 2024 به عنوان یک فورد تغییر یافته عرضه می شود


ما یک نمونه اولیه کاملا استتار شده از نسل بعدی حمل و نقل فولکس واگن (T7) را حدود یک ماه پیش گرفتیم و اکنون، اولین جزئیات رسمی در مورد میکروباس را داریم. این خودروساز آلمانی اولین تصاویر تیزر این مدل را منتشر کرده و تایید کرده است که در بهار سال آینده به طور کامل رونمایی خواهد شد. این تقریباً تمام چیزی است که فولکس‌واگن فعلاً آماده اشتراک‌گذاری است، اما ما از قبل اطلاعات زیادی در مورد خودرو تجاری می‌دانیم.

از تعداد معدودی تصاویر موجود، می‌توان دید که Transporter جدید بسیار شبیه به مولتی‌ون جدید است که در سال 2021 به عنوان ون مسافری فولکس واگن بر اساس پلت فرم MQB خود رونمایی شد. در حالی که این دو مدل ممکن است ایده های طراحی مشترکی داشته باشند، اما در زیر پوست بسیار متفاوت خواهند بود زیرا حمل و نقل بزرگتر بر روی پلت فرمی که از فورد تهیه شده است سوار می شود. تا حد زیادی، ون تجاری یک نسخه تغییر یافته و کمی بازطراحی شده از Transit Custom جدید خواهد بود.

فولکس واگن قول داده است که حمل و نقل “مناسب” را برای همه خواهد داشت که احتمالاً اشاره ای به طیف گسترده پیشرانه آن است. به عنوان یادآوری، Transit Custom را می توان با موتور دیزلی که قدرت آن از 109 اسب بخار (81 کیلووات) تا 168 اسب بخار (125 کیلووات) متغیر است، داشت. اتوبوسی با دوشاخه نیز وجود دارد که دارای یک موتور 2.5 لیتری گازسوز است که با چرخه اتکینسون کار می کند و توسط یک موتور الکتریکی و یک باتری 11.8 کیلووات ساعتی پشتیبانی می شود. این ترکیب احتمالاً در T7 منعکس خواهد شد.

برای کسانی که به دنبال یک نسخه کاملا الکتریکی هستند، فولکس واگن احتمالاً پیشرانه E-Transit Custom را نصب خواهد کرد. دارای طرح تک موتوره با حداکثر توان 135 اسب بخار (100 کیلووات) یا 217 اسب بخار (160 کیلووات). یک بسته باتری 74 کیلووات ساعتی انرژی الکتریکی را تامین می کند که برای برد با تایید WLTP تا 236 مایل (380 کیلومتر) با یک بار شارژ کافی است.

با عرضه T7، فولکس واگن خط اتوبوس های خود را تکمیل خواهد کرد. هنگامی که سال آینده به فروش می رسد، به Multivan – یک ون خانواده محور – و ID می پیوندد. وزوز. یک نسخه مسافری از Transporter جدید با نام Caravelle به فروش می رسد.



منبع