هامر EV جدید بیشتر از یک سدان گازسوز آلایندگی تولید می کند

وقتی صحبت از خودروهای الکتریکی هیجان انگیز به میان می آید، شکست دادن هامر جدید GMC سخت است. جی ام سی هامر کاملاً جدید، ویترین جنرال موتورز است که نشان می دهد تا چه حد می تواند فناوری EV را پیش ببرد. این شگفت‌انگیز فناوری ممکن است نتایج و قابلیت‌های چشمگیری ایجاد کند، اما GMC Hummer از وعده خودروی الکتریکی برای کاهش آلاینده‌ها کوتاهی می‌کند.

در بررسی هامر EV، از توانایی این ماشین عظیم غافلگیر شدیم. مطمئنا هامر EV یک خودروی سازگار با محیط زیست نیست، اما این فقط آن را به یک محصول واقعی هامر تبدیل می کند. هامر EV به سادگی از فناوری EV استفاده می کند تا ماشینی توانمندتر ارائه دهد و در عین حال میزان انتشار گازهای گلخانه ای را در مقایسه با هامرهای گذشته مانند H1 پر از گازها کاهش دهد.



منبع

به نظر می رسد هر بار که اقتصاد به اوج می رسد، هامر عظیم جدید ظاهر می شود و درست در زمان رکود قریب الوقوع به فروش می رسد. بر کسی پوشیده نیست که نام هامر به جای کارآیی با انحطاط خارج از جاده مرتبط است، با این حال، این بار با پیشرانه EV GMC Hummer جدید قرار بود اولین هامر سازگار با محیط زیست باشد که حتی ساخته شده است.

این نیروگاه آفرود 1000 اسب بخاری ممکن است 21 گرم دی اکسید کربن در هر مایل بیشتر از یک شوی مالیبو بنزینی منتشر کند، اما شوروی مالیبو نمی تواند شتاب صفر تا 60 مایل در ساعت را 3.0 ثانیه انجام دهد. هامر EV جدید همچنین بسیار کارآمدتر از هامر اصلی H1 است و 889 گرم دی اکسید کربن در هر مایل منتشر می کند.

اگرچه تعداد هامر EV بسیار بیشتر از یک خودروی الکتریکی کوچکتر است، مهم است که توجه داشته باشید که هامر EV یک ماشین عملکردی هدفمند است که برای هیجان‌زده کردن مردم در مورد کامیون‌های الکتریکی ساخته شده است.

طبق مطالعه ACEEE، یک سازمان تحقیقاتی غیرانتفاعی که بر کاهش اتلاف انرژی و نفی اثرات تغییرات آب و هوایی متمرکز است، GMC Hummer EV جدید آنطور که به نظر می رسد سبز نیست. تحقیقات آنها نشان می دهد که بولت EV کوچک 92 گرم دی اکسید کربن در هر مایل منتشر می کند در حالی که هامر EV جدید مسئول تولید 341 گرم دی اکسید کربن در هر مایل است.