ولوو EX90 از رادار برای تشخیص کودکان و حیوانات خانگی رها شده در داخل شاسی بلند استفاده می کند

8 عکس ها



منبع تصویر ثبت اختراع نسل بعدی ولوو EXC90

لوتا جاکوبسون، متخصص فنی ارشد ولوو در پیشگیری از آسیب، می‌گوید: «ما همیشه در ایمنی پیشرو بوده‌ایم و می‌خواهیم با تعیین استانداردهای جدید در ایمنی خودرو به محافظت از جان‌ها ادامه دهیم. “با کمک فناوری پیشرفته، زمانی که در بهترین حالت خود نباشید از شما حمایت خواهیم کرد و به شما کمک می کنیم تا اعضای خانواده یا حیوانات خانگی را به طور تصادفی پشت سر نگذارید.”

4 عکس ها

ولوو EX90 در 9 نوامبر رونمایی می‌شود و وقتی پوشش آن شکسته شود، مملو از حسگرها خواهد بود. ولوو اعلام کرده است که کراس اوور الکتریکی جدید دارای یک سیستم رادار داخلی است که برای شناسایی افراد – به ویژه کودکان – و حیوانات خانگی باقی مانده در SUV طراحی شده است.

این سیستم زمانی فعال می شود که راننده سعی می کند درها را قفل کند و حرکت خودرو را بررسی می کند. به گفته ولوو، رادار به اندازه کافی حساس است که حرکات زیر میلی متری را تشخیص دهد، مانند تنفس کم عمق یک کودک نوپا در خواب. اگر سیستم حرکت را تشخیص دهد، اجازه قفل شدن خودرو را نمی دهد. در عوض، یک پیام در صفحه کنسول مرکزی به راننده هشدار می دهد که خودرو را برای سرنشینان بررسی کند. اگر مسافران یا حیوانات خانگی در ماشین باقی بمانند، سیستم کنترل آب و هوا EX90 تا زمانی که شارژ کافی در باتری وجود داشته باشد می تواند کار کند.

ولوو کراس اوور جدید را به عنوان وسیله نقلیه ای که راننده و محیط اطراف را درک می کند، در نظر گرفته است. سیستم رادار داخلی جدید، که یک ویژگی استاندارد در EX90 خواهد بود و در مدل‌های آینده ولوو در دسترس خواهد بود، حسگرها را در سرتاسر کابین از جمله صندوق عقب، قرار دادن آنها در کنسول سقفی، لامپ‌های مطالعه و سایر قسمت‌ها برای ارائه کابین کامل ادغام می‌کند. پوشش.