پژو 206: خودرویی پرفروش در ایران و جهان مجله بیمه | alfaromeoblog

خانه | تعرفه تبلیغات | همکاری با ما | تماس با ما فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است. سلام من چهارشنبه درحال حمل بودم ولی پنج شنبه دوباره شد، دارای فیزیک پلاک و امروز شد اماده حمل، چرا باز دومرحله رفت عقب؟ چهارشنبه ک زنگ زدم گفتن تو هفته ی بعد ماشین میاد، با این وضع بعید میدونم این هفته بدن. این در حالی است که تیپ‌های پنج و SD از ویژگی‌های دیگری نظیر سنسور دنده‌عقب، شیشه‌بالابر درب‌های عقب، کنترل برقی آینه‌ها و تهویه اتوماتیک برخوردار هستند. آن داخلی سازی شده، خودروی ملی بر پایه آن طراحی شده و به احتمال زیاد یک دهه دیگر هم مهمان جاده های کشورمان است. تفاوت‌های عمده میان تیپ دو و تیپ پنج در دو قسمت خلاصه می‌شود. نخست آن که پیشرانه تیپ ۲ نسبت به تیپ ۵ کوچک‌تر و ضعیف‌تر است و نکته دوم امکانات رفاهی کمتر تیپ ۲ نسبت به تیپ ۵ است.

http://3dprintingindustry.irمن حدود 15 ساله که سابقه کار دارم که از اون حدود 11 سالشو تو شرکتهای خودرو ساز در سمتهای مدیر واحدمهندسی،قالبسازی،طراحی و تولید بودم.منظور از خودرو ساز ،کارخانه های تامین کننده و قطعه ساز پراید،سمند،پژو206،405،سمند،l90 ,…میباشد . پژو ۲۰۷آی ایرانیزه که از نظر ظاهری با طرح متفاوت چراغ‌های جلو و عقب و آینه بغل نسبت به نمونهٔ اصلی قابل شناسایی است. ازنظر طراحی داخلی نیز هر سه خودرو، طراحی ساده اما حساب‌شده‌ای دارند. برخلاف بسیاری از خودروهای هاچبک، فضای کافی برای سرنشینان جلو وجود دارد و ستون وسط، مانع دید راننده نمی‌شود. در این مقاله به مقایسه مهم‌ترین تیپ‌های پژو ۲۰۶ یعنی تیپ‌های دو، پنج و صندوق‌دار پرداخته و سپس به مقایسه قیمت آن‌ها می‌پردازیم.

معرفی برنامه

تیپ 4 پژو به دلیل این‌که قطعات آن به ایران وارد می‌شد و ایران خودرو فقط آن را مونتاژ می‌کرد، نادرترین تیپ 206 است. این تیپ دارای مجله خبری خودرو آلفا رومئو دنده اتوماتیک است و موتور TU5 دارد و به لحاظ رفاهی هم مشابه تیپ 5 است. این تیپ ارتقایافته تیپ 1 است که همچنان تولید می‌شود.

  • این خودرو در ۶ تیپ به بازار ایران عرضه شد اما حالا بعد از ۲۰ سال از عرضه اولین پژو ۲۰۶، فقط پژو 206 تیپ 2 و تیپ ۵ روی خط تولید ایران خودرو باقی مانده‌اند.
  • طراحی بی نقص این خودرو باعث شده بعد از گذشت 20 سال همچنان یکی از پرطرفدارترین های بازار ایران و حتی فرانسه باشد.هماهنگی بسیار زیاد داخل و خارج ماشین بسیار دلنواز بوده و یکی از هماهنگ ترین داشبورد های موجود در سطح خودرو های داخلی میباشد.
  • شناخت چالش‌های خرید این خودرو، به اندازه شناخت چالش‌های فروش 206 اهمیت دارد، بنابراین در ادامه به بررسی این چالش‌ها خواهیم پرداخت.
  • مهم‌ترین تغییر درمیان تیپ‌های 206 برای تیپ 2 آن اتفاق افتاد که از سال 1390 به ترمزهای ABS و همچنین ایربگ‌های جلو مجهز شد.
  • نام این خودرو در اروپا +۲۰۶ و در آمریکای لاتین 207Compact می‌باشد.

ام وی ام 315 هاچ بک اسپرت-این روزها خودروهای هاچ بک ، کراس اوور و شاسی بلند طرفداران بیشتری نسبت به خودرو های سدان دارند خصوصا برای جوانان خودرو های اسپورت جذاب تر است. مدیران خودرو نیز بعد از فروش خوب ام وی ام 315 هاچ بک به سراغ مدل اسپورت این خودرو رفت که آن هم به دلیل ویژگی های اسپورتی اش با استقبال خوبی رو به رو شد. تیپ۲ماشین کار زیاد نیس و اصطلاحا استهلاک پژو زیاده.. قیمت کارشناسی شده طبق گزارش کامل وضعیت سلامت فنی، بدنه و آپشن‌های خودرو تعیین می‌شود و منجر به خرید خودرو با قیمت منصفانه خواهد شد. من خودم بعد از تعویض لاستیک فابریک تندر 90 از لاستیک چینی به بارز افت محصوص قدرت ترمز رو احساس میکنم. مخصوصا اگر بارون اومده باشه کلا ترمز بی ترمز میشه و ای بی اس مرتی عمل میکنه و ماشین واسه خودش اسکی میره.

پژو،206،تیپ 5 مدل 84

اونایی که میگن تیبا 2 بهتره از تیپ 2هست اونایی هستن که با 10میلیون پیش پرداخت به جای یه پراید 85 تونستن یه ماشین خشک بخرن. وگرنه کسی که پولشو داشته باشه هیچ وقت چنین حماقتی نمیکنه. اقا پیام خیلی هم ماشین خوبیه اگه تونستی تا مدل 90 بخر خیلی خوبه. اگه درست نگهداری کنی از ماشین هیچ خرجی بجز روغن و اینجور چیزا نداره. من پراید هم داشتم ولی 206 یه چیز دیگس اصلا طرف پراید و تیبا نرو که مزخرفه. قطعات اصل 206 کمی گرونه درست ولی خیلی باکیفیته و دیر به دیر خراب میشه.

پژو 206 تیپ 3 پانوراما مدل 1401 ** سقف شیشه‌ای صفر