کرایسلر پاسیفیکا جاده تریپر 2023 برای سرگرمی خانوادگی تزئینات نارنجی اضافه می کند

کرایسلر در دهه 1980 مینی‌ون‌ها را به دنیا معرفی کرد و این بخش هنوز هم با Pacifica زندگی می‌کند. به عنوان یادآوری این که این خودروهای خانوادگی دوست دارند بدون زحمت مایل ها را بخورند، خودروساز دیترویت Pacifica Road Tripper را ارائه می دهد.

تمام اخبار مربوط به نمایشگاه خودرو لس آنجلس را مشاهده کنید

کرایسلر پاسیفیکا جاده تریپر 2023

هزینه پکیج Road Tripper بستگی به این دارد که کدام سطح از تریم Pacifica را انتخاب کنید. برای Touring L، 2395 دلار اضافی است. همان ون با AWD قیمت کمی پایین تری دارد و 2095 دلار است. Touring L Hybrid – که فقط در FWD ارائه می شود – ارزان ترین آنها با 1495 دلار است. سفارش‌ها اوایل سال آینده با تحویل برنامه‌ریزی‌شده برای بهار باز می‌شوند، اما می‌توانید آن را به صورت حضوری از این هفته در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس ۲۰۲۲ مشاهده کنید.

هیچ تغییری در فضای داخلی وجود ندارد. پکیج Road Tripper در سه رنگ سفید روشن، خاکستری سرامیکی و مشکی درخشان موجود است. این تنها در مدل‌های Pacifica Touring L و Touring L Hybrid ارائه می‌شود که شامل مجموعه‌ای راحت از تجهیزات استاندارد مانند سیستم اطلاعات سرگرمی Uconnect 5 کرایسلر، صندلی‌های جلو با گرم‌کن برقی، فرمان گرم‌کن، چرخ‌های 20 اینچی (18 اینچی برای مدل‌های Touring L Hybrid) می‌شود. )، و بیشتر. قدرت Touring L از موتور 3.6 لیتری V6 کرایسلر می آید که 287 اسب بخار را به چرخ های جلو می فرستد. V6 در هیبریدی نیز جایگاه دارد، هرچند قدرت ترکیبی به 260 اسب بخار کاهش می یابد.

طرفداران کرایسلر در شبکه های اجتماعی مسئول نام Road Tripper هستند. این خودروساز نام های مختلفی را برای Pacifica ویژه در کانال های اجتماعی خود معرفی کرد و از مردم دعوت کرد تا به مورد علاقه خود رای دهند.



منبع

7 عکس ها

کریس فوئل، مدیرعامل کرایسلر گفت: «کرایسلر برای چندین دهه به خانواده‌ها کمک می‌کند دور هم جمع شوند، و کرایسلر پاسیفیکا جاده تریپر نقش مینی‌ون ما را به عنوان وسیله‌ای عالی برای خلق لحظات خانوادگی فراموش نشدنی در جاده جشن می‌گیرد. “Pacifica نهایی است زندگی ون برای زندگی واقعی راه حل، و زندگی را با ویژگی های نوآورانه با فناوری بالا، راحتی داخلی برنده جایزه و فناوری ایمنی آسان تر می کند.

نمایش خودکار لس آنجلس

ظاهراً نارنجی و خاکستری رنگ های انتخابی برای سفرهای جاده ای هستند زیرا این همان چیزی است که با این بسته ظاهری خاص به دست می آورید. به طور خاص، کرایسلر گرافیک خاکستری Road Tripper را با خطوط نارنجی در هر دو درب جلو اضافه می کند. نشان‌های کرایسلر روی جلوپنجره و درب بالابر عقب دارای تزئینات نارنجی هستند و آن چرخ‌های خاکستری نیز دارای آرم نارنجی بر روی درپوش‌های مرکزی هستند. خاکستری بیشتر – این بار بدون رنگ نارنجی – نمای جلو، جلوپنجره، قالب‌های پایینی درب، دستگیره‌های در و آینه‌ها را اصلاح می‌کند.