کیا EV9 Spied در حال پیش‌نمایش کراس اوور سه ردیفه الکتریکی آینده

در پشت، یک هاچ بک بزرگ وجود دارد که زیر پنجره به سمت بیرون تاب می خورد. چراغ های عقب عمودی لبه های بیرونی را مشخص می کنند. سپر قسمت اعظم اگزوز را پنهان می کند، اما شما می توانید فقط کمی از لوله بیرون آمده از سمت سرنشین را ببینید.

37 عکس ها

EV9 دارای یک نمای بیرونی تراش خورده و قوی است که شبیه به خودروی مفهومی است اما تنها با چند منحنی بیشتر. در جلو، چراغ‌های جلو شامل چراغ‌های عمودی در لبه‌های بیرونی دماغه است. این وسیله نقلیه دارای یک جلوپنجره مستطیل شکل پهن است و یک دهانه همسان در قسمت پایینی آن وجود دارد.

به نظر می رسد EV9 دارای طرف های ساده و بدون تزئین است، به جز یک چین که در امتداد قسمت پایینی درها قرار دارد. در حالی که در اینجا به راحتی قابل مشاهده نیست، یک تصویر رسمی انحراف زاویه‌ای را نشان می‌دهد که در آن خط پنجره در ستون D ادغام شده است.

کیا EV9 مفهومی سه ربع غروب

EV9 در سه ماهه اول سال 2023 معرفی خواهد شد. فروش آن در نیمه دوم سال آغاز خواهد شد. طبق گزارش ها قیمت ها از حدود 50000 دلار شروع می شود.



منبع عکس های جاسوسی کیا EV9 هنوز جزئیات پیشرانه تایید شده ای در مورد EV9 وجود ندارد. این مفهومی دارای برد تخمینی 300 مایل (483 کیلومتر) و شتاب در نظر گرفته شده تا 60 مایل در ساعت (96 کیلومتر در ساعت) در 5.0 تا 6.0 ثانیه است. شارژ از 10 درصد تا 80 درصد ممکن است 20 یا 30 دقیقه طول بکشد. مانند EV6، کراس اوور سه ردیفه بر روی پلت فرم Electric Global Modular Platform (E-GMP) سوار می شود.

دو تا از این عکس‌ها به ما اجازه می‌دهند که از پنجره مسافر داخل کابین را ببینیم. یک صفحه نمایش کم حاشیه پشت فرمان است. صفحه نمایش دیگری روی کنسول مرکزی قرار دارد و به نظر می رسد که دارای طرح بندی پرتره است. به نظر می رسد مدل تولیدی فرمان تک پره و مستطیلی شکل این مفهومی را از دست داده است.