Nissan Versa 2023 با جلوپنجره V-Motion اصلاح شده و بسته تریم جدید معرفی شد

جدید برای تریم SV سطح متوسط، یک کنسول مرکزی با یک دسته، یک پد شارژ تلفن بی‌سیم و یک رنگ داخلی جدید Chambray است. SR کنسول و دسته بازو را دریافت می کند، اما نیسان یک صفحه نمایش لمسی 8.0 اینچی، کروز کنترل هوشمند، کنترل تهویه مطبوع خودکار و خدمات اتصال را نیز اضافه می کند. نیسان رنگ خاکستری آسمان مروارید جدیدی را در مدل‌های SV و SR ارائه می‌کند، در حالی که SR طراحی جدید چرخ 17 اینچی را دریافت می‌کند.

2023 نیسان ورسا جلو 3/4

نیسان اعلام کرده است که اطلاعات قیمتی نزدیک به تاریخ فروش خودرو را در پاییز امسال منتشر خواهد کرد. زمستان در 21 دسامبر فرا می رسد، بنابراین نیسان زمان دارد تا ماشین را به نمایندگی ها برساند. Versa S 2022 از 20085 دلار شروع می شود (قیمت شامل هزینه 1095 دلاری مقصد می شود). همه چیز در حال گران شدن است، بنابراین ما انتظار داریم که قیمت Versa افزایش یابد. این خودرو اولین نمایش عمومی خود را در نمایشگاه خودروی میامی که این هفته آغاز می شود، انجام خواهد داد.



منبع

مهم ترین تغییری که در خودرو ایجاد می شود، نمای جدید جلو است. جلوپنجره V-Motion نیسان عریض‌تر است و رنگ‌های کرومی زیر چراغ‌های جلو کشیده شده است. لهجه کرومی که نشان را از بقیه قسمت‌های فاسیا جدا می‌کرد، از دست می‌دهد. نیسان سپر پایینی را بهینه کرد و نشان های برند مینیمالیست جدید خود را به نمای بیرونی اضافه کرد.

Versa در سه نسخه S، SV و SR در دسترس خواهد بود. S برای سال 2023 به‌روزرسانی مستقیم دریافت نمی‌کند، اما نیسان بسته جدید S Plus را ارائه خواهد کرد. این ویژگی اتصال Apple CarPlay و Android Auto، صندلی‌های عقب تاشوی 60/40 و رینگ‌های آلیاژی 16 اینچی را اضافه می‌کند. ویژگی های استاندارد Versa S شامل صفحه نمایش لمسی 7.0 اینچی، سه پورت USB و ورودی بدون کلید از راه دور است.

نیروبخش ورسا موتور 1.6 لیتری چهار سیلندر نیسان است. این خودرو برای سال 2023 هیچ به روز رسانی دریافت نمی کند و همچنان به همان 122 اسب بخار (90 کیلووات) و 114 پوند فوت (154 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند. تریم سطح پایه S به صورت استاندارد با گیربکس پنج سرعته دستی عرضه می شود. گیربکس متغیر پیوسته Xtronic نیسان در S اختیاری است اما در SV و SR استاندارد است.

خط Versa با مجموعه ای از ویژگی های ایمنی، با تجهیزات استاندارد از جمله ترمز اضطراری خودکار با تشخیص عابر پیاده، کمک نور بالا، ترمز خودکار عقب و هشدار خروج از خط ادامه خواهد داد. ویژگی های ایمنی موجود عبارتند از هشدار ترافیک متقابل عقب و هشدار نقطه کور.

نیسان ورسا با تغییرات اندکی وارد سال 2023 خواهد شد. این خودروساز در جلوپنجره خودرو تجدید نظر کرده، یک بسته تزئینی جدید اضافه کرده و یک رنگ بیرونی تازه را معرفی کرده است. مدل به روز شده اواخر پاییز امسال به فروش می رسد.