9 اتومبیل آینده را در تصاویر جاسوسی برای هفته 23 اکتبر 2023 ببینید


Motor1.com عکس های جاسوسی از وسایل نقلیه آینده را عملاً هر روز و گاهی اوقات بیشتر از آن قرار می دهد. اگر می‌خواهید در لبه پیشرفت‌هایی که در راه است بمانید، این لیست از تمام اجمالی خودروهای توسعه‌ای هفته گذشته را بررسی کنید.

به نظر می رسد این آئودی R8 نسخه تهاجمی تر از خودروی مسابقه ای GT3 است، اما این یکی از نظر جاده ای قانونی است. گفته می شود این وسیله نقلیه از تیونر Scherer Sport می آید. دارای یک بال عقب عظیم، یک اسکوپ نصب شده روی سقف و یک دماغه تهاجمی است. آینده این مدل هنوز یک رمز و راز است.

شورولت کوروت ZR1 به شدت در اطراف نوربرگ رینگ در حال دویدن است. حتی با وجود لوله های اگزوز رو به پایین، به طرز شگفت انگیزی بد به نظر می رسد. گفته می شود که این موتور 5.5 لیتری V8 است

فراری یک گرند تور جدید در افق دارد. این یکی هنوز تحت استتار سنگین است، اما می توانید یک ایده کلی از شکل آن به دست آورید. با توجه به نسبت ها، جانشین 812 است.

هیوندای Ioniq 5 در فروش موفق بوده و تحویل آن از ژانویه تا سپتامبر 21 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است. تازه سازی در راه است که شامل یک فاسیای جلویی اصلاح شده است. استتار تغییرات اضافی را در حال حاضر مخفی نگه می دارد.

عکاسان جاسوسی در کره جنوبی این کارناوال کیا را به روز شده و پنهان در جاده ها شکار کردند. دارای دماغه بازسازی شده با چراغ های جلوی عمودی جدید و جلوپنجره اصلاح شده است. پشتی دارای چراغ‌های عقب است که چراغ‌های جلو را منعکس می‌کند و وسط دارای یک نوار نور به روز شده است.

این ویدیوی جاسوسی آزمایش کیا K5 به شدت مبدل را مشاهده می‌کند، اما آنچه در داخل آن وجود دارد مهم است. این کلیپ نگاهی اجمالی به کابین به روز شده ارائه می دهد.

ما همچنان منتظر هستیم تا پورشه از سری جدید 911 رونمایی کند، اما این شرکت در حال حذف استتار از خودروهای توسعه یافته است. این یکی از حداقل پوشاندن پوشیده می شود و جلوه ای عالی به لت های جلو فعال می دهد.

پورشه تایکان تازه‌سازی‌شده اکنون در حال توسعه است و این مدل استتار بسیار کمی دارد. قابل توجه ترین تغییرات در قسمت جلو هستند، جایی که EV با چراغ های جلوی همسطح از استایل نرم تری برخوردار است.

پس از اینکه اخیراً تصاویر جاسوسی سوپرا GRMN را دیدیم، آن را در حال حرکت می بینیم. در نوربرگ رینگ کاملاً بد به نظر می رسد. این خودرو دارای نمای جلویی تهاجمی تر با دهانه های بزرگتر و عقب تهاجمی تر است.





منبع