رئیس تویوتا فکر می کند که رسیدن به اهداف EV کالیفرنیا دشوار خواهد بود

بر اساس گزارش ها، تویوتا پرفروش ترین خودروساز در کالیفرنیا است رویترز. بنابراین، این شرکت دلایل خوبی برای فروش مدل های برقی تا سال 2035 دارد.

آکیو تویودا

کالیفرنیا ممکن است نقطه شروعی برای دولت های ایالتی باشد که فروش ICE را محدود می کنند. کتی هوچول، فرماندار نیویورک، برای ممنوعیت مشابهی در آنجا تلاش می کند.



منبع

این خودروساز نیز روی این محصولات کار می کند. تویوتا در حال سرمایه گذاری 5.6 میلیارد دلاری برای تولید باتری در ایالات متحده و ژاپن است. از این پول، حدود 2.5 میلیارد دلار برای تولید باتری تویوتا در کارولینای شمالی است. اولین مورد از این بسته ها باید بین سال های 2024 تا 2026 وارد بازار شود.

در آگوست 2022، هیئت منابع هوایی کالیفرنیا به ممنوعیت فروش خودروهای سبک احتراق داخلی جدید در این ایالت از سال 2035 رأی داد. طی یک میزگرد رسانه ای اخیر، آکیو تویودا، رئیس تویوتا در مورد این قانون اظهار نظر کرد و در مورد رعایت این قانون نامطمئن بود. الزامات.

تویودا اولین مدیر اجرایی این خودروساز نیست که این نگرانی را در مورد مأموریت کالیفرنیا ابراز می کند. جک هالیس گفت: “فکر نمی‌کنم بازار آماده باشد. فکر نمی‌کنم زیرساخت‌ها آماده باشد. و حتی اگر شما آماده خرید یکی از آن‌ها بودید، و اگر می‌توانستید آن را بپردازید… هنوز خیلی بالا هستند.” معاون فروش تویوتا در آمریکای شمالی.

چین سدان bZ3 را دریافت می کند و در حال حاضر هیچ نشانه ای از ورود آن به ایالات متحده وجود ندارد. bZ5 بعداً به عنوان یک چهار درب بزرگتر عرضه خواهد شد. یک خودروی هیبریدی با باتری حالت جامد در سال 2025 به این مجموعه می‌پیوندد. تویوتا و استلانتیس همچنین یک ون تجاری برقی عرضه خواهند کرد.

bZ4X اولین خودروی برقی خانواده جدید تویوتا است. این شرکت مجبور شد تحویل را تنها دو ماه پس از راه‌اندازی متوقف کند، زیرا ممکن است پیچ‌های توپی چرخ‌ها شل شوند و به‌طور بالقوه باعث افتادن چرخ شود. اخیراً این مشکل را برطرف کرده است، و اجازه می دهد فروش دوباره شروع شود.

تویودا از طریق یک مترجم در این رویداد گفت: “از نظر واقع بینانه، به نظر می رسد که دستیابی به آنها واقعاً دشوار است.” رویترز.

او در حین ارائه به دلالان به جزئیات بیشتری پرداخت. تویودا می‌گوید: «اما درست مانند خودروهای کاملاً خودمختار که تا به حال همه ما باید سوار آن‌ها می‌شویم، BEV‌ها نیز برای تبدیل شدن به جریان اصلی بیش از آنچه رسانه‌ها می‌خواهند ما فکر کنیم، طول می‌کشد».