GMC Sierra EV 2024 با تریم Denali با قدرت 754 اسب بخار و برد 400 مایل معرفی شد

GMC Sierra EV Denali Edition 1 Bed 2024 مانند برادر Silverado EV خود، این کامیون یک طراحی یکپارچه با بسته باتری Ultium به عنوان بخش ساختاری خودرو یکپارچه شده است. با شارژ کامل 400 مایل برد را ارائه می دهد و می تواند تا 350 کیلو وات با قابلیت 800 ولت DC شارژ سریع داشته باشد و در 10 دقیقه به برد 100 مایلی اضافه کند. اگر این آبمیوه برای مواقع اضطراری مورد نیاز باشد، GMC می‌گوید Sierra EV می‌تواند «نیازهای ضروری» یک خانه را به مدت 21 روز تامین کند – به شرطی که تجهیزات لازم برای اتصال آن را داشته باشید.

سیرا تمام برقی تنها به عنوان پیکاپ کابین خدمه با یک تخت تنها شش فوت طول دارد. مانند Silverado EV، دارای یک دروازه میانی است که فضای داخلی را باز می کند و فضای کف را تا 9 فوت افزایش می دهد. درب عقب MultiPro نیز وجود دارد که می تواند تا شود و تقریباً 11 فوت فضای کل زمین را ایجاد کند. برای محل های کار یا کمپینگ، Sierra EV دارای Power Station Pro است که 10.2 کیلووات برق خارج از برد را از طریق 10 پریز تامین می کند. از این سیستم می توان برای شارژ یک EV دیگر نیز استفاده کرد.

GMC Sierra EV Denali Edition 1 Power 2024

توجه به این نکته مهم است که همه چیزهایی که در اینجا ذکر شد در مورد Sierra EV Denali Edition 1 صدق می کند، که با قیمت برچسب شش رقمی خود (107000 دلار به علاوه مقصد 1695 دلار) پرچمدار خط است. قرار است در اوایل سال 2024 به نمایندگی‌ها برسد و تریم‌های Sierra EV AT4 و Elevation برای مدل سال 2025 عرضه شوند. GMC می گوید که مدل های سیرا EV در محدوده 50000 دلار عرضه خواهند شد، اما در حال حاضر مشخص نیست که این تریم چه خواهد بود و چه زمانی وارد بازار می شود.

GMC Sierra EV Denali Edition 1 Frunk 2024
GMC Sierra EV Denali Edition 1 Interior 2024
GMC Sierra EV Denali Edition 1 Interior 2024

در حال حاضر، خریدارانی که مایل به خرید Denali Edition 1 هستند، می توانند در GMC.com رزرو کنند. اگر چیزی شبیه به Silverado EV RST باشد، این رزروها ممکن است تا زمانی که این را بخوانید پر شده باشد.



منبع

با معرفی Sierra EV جدید، GMC در موقعیت عجیبی قرار دارد دو وانت های تمام برقی در مجموعه خود. این خودرو که قرار است در اوایل سال 2024 وارد بازار شود، در نمایندگی‌های GMC به خودروی برقی بزرگ‌تر هامر می‌پیوندد و بله، می‌تواند راه برود.

این موارد کلی دیگ بخار است، اما در مورد عملکرد و رانندگی جانبی چطور؟ این همان جایی است که Sierra EV با Silverado الکتریکی متفاوت است، زیرا حداکثر خروجی تخمینی 754 اسب بخار و گشتاور 785 پوند فوت – 90 اسب بخار بیشتر از Chevy دارد. طرح دو موتوره همیشه هر چهار چرخ را به حرکت در می آورد و در حالت Max Power، GMC می گوید Sierra EV می تواند در حدود 4.5 ثانیه به سرعت 60 مایل در ساعت برسد. فرمان چهار چرخ با حالت Crabwalk در دسترس است و کامیون دارای سیستم تعلیق بادی سواری است که می تواند دکل را تا دو اینچ بالا یا پایین بیاورد. می تواند تا 9500 پوند یدک بکشد و 1300 پوند را در تخت حمل کند.

تخت باری GMC Sierra EV Denali Edition 1 2024
خط تولید GMC Sierra EV GMC Sierra EV Denali Edition 1 Interior 2024

در داخل، Sierra EV Denali تفاوت زیادی با Silverado EV دارد. یک صفحه نمایش 16.8 اینچی پرتره بر مرکز داشبورد غالب است. یک نمایشگر 11.8 اینچی راننده پشت فرمان قرار دارد و یک صفحه نمایش چند رنگی که اطلاعات بیشتری را روی شیشه جلو نمایش می دهد. از آنجایی که دنالی است، با مواد درجه یک از جمله چوب و آلومینیوم تزئین شده است و ویژگی‌های زیادی مانند سوپر کروز، سقف پانوراما، 14 دوربین، صدای Bose و سیستم استارت هندزفری وجود دارد. به سادگی با جاکلیدی در جیب خود به داخل کابین بروید و دور شوید – نیازی به فشار دادن دکمه استارت نیست.

همچنین بسیار قدرتمند است، اگرچه با همه اینها قیمت اولیه 108695 دلاری بسیار کم است. نسخه‌های ارزان‌تر Sierra EV در نهایت در دسترس خواهند بود، اما همه چیز با Denali Edition 1 شروع می‌شود.