این یافته‌های انبار ابرخودروها در واقع رندرهایی هوشمندانه و تخیلی هستند

خودروهای معرفی‌شده در وضعیتی متأسفانه قرار دارند، به گونه‌ای که گویا در دهه‌های گذشته رانده نشده‌اند، غبار و تار عنکبوت پوشیده شده‌اند. برخی از آنها آسیب دیده اند مانند لامبورگینی سنتناریو که در کنار انبوهی از زباله پارک شده است. می توان تصور کرد که بوگاتی شیرون سوپر اسپرت در یک رندر نیز آسیب دیده است. روی چرخ‌هایش نمی‌نشیند، بلکه روی یک پالت در حالتی کج‌شده قرار دارد که گویی با عجله به انبار رفته است.

کدام مالک آنقدر دیوانه است که خودروهای اسپرت شش رقمی خود را در چنین حالتی رها کند؟ هیچ، خوشبختانه، زیرا شما به تصاویر کامپیوتری از موقعیتی نگاه می کنید که احتمالاً هرگز نباید برای مدت طولانی در زندگی واقعی اتفاق بیفتد. مطمئناً، ما در گذشته طوفان‌های بسیار استثنایی را دیده‌ایم، اما هیچ‌کدام از آنها اتومبیل‌های مدرنی را که تنها چند سال پیش عرضه شده بودند، نشان نداده‌اند. زمانی که این ماشین‌های مدرن چندین دهه از عمرشان گذشته باشد، گیر کرده و فراموش شوند، ممکن است روزی تغییر کند. Odeon

اینترنت مملو از هنرمندان با استعدادی است که گاهی محتوای دیجیتالی خیره‌کننده را مستقیماً از روی میز خود ایجاد می‌کنند. TheDizzyViper یک جوان ایتالیایی است که بیش از 80000 دنبال کننده در اینستاگرام دارد و انواع تصاویر سه بعدی می سازد. رندرهای او گاهی سورئال به نظر می رسند و جدیدترین عکس هایی که منتشر کرده بسیار جذاب هستند.

تنها در چند روز، رندرهای تخیلی در شبکه های اجتماعی دست به دست شد و به احتمال زیاد قبلاً آنها را در گروه یا صفحه ای که به خودرو اختصاص داده شده بود، دیده اید. TheDizzyViper تصاویری ایجاد کرده است که مدل‌های مدرن بوگاتی، لامبورگینی، مک لارن، پاگانی و رولزرویس را در انباری رها کرده‌اند. آنها در خاک و کثیفی پوشیده شده اند، آسیب دیده اند و حتی برای نگهداری چیزهایی مانند نردبان روی یک سقف لامبورگینی استفاده می شوند..

TheDizzyViper در ایجاد این نوع رندر جدید نیست، زیرا جستجو در حساب اینستاگرام او تصاویری از همان سبک را که چندین ماه پیش منتشر شده بود، نشان داد. شاید روزی تصمیم بگیرد که واترمارک عکس هایش را حذف کند تا کاربران اینترنت را فریب دهد. آنها کاملا واقعی به نظر می رسند و به راحتی می توانند برخی را فریب دهند تا آنها را به عنوان قانونی به اشتراک بگذارند.





منبع