و از آنجایی که Purosangue اولین ورود فراری به بخش SUV است، علیرغم اینکه خودروساز از نامیدن آن خودداری می کند، می توانید از استفنسون انتظار داشته باشید که نکاتی را در مورد استایل آن بیان کند.
به مالکان و علاقه مندانی که در مورد این موضوع در FerrariChat.com بحث می کنند بپیوندید!
نقد طراحی استفنسون از Purosangue با ستایش شروع می شود. او فکر می کند فراری اصیل زیباست و جوهره ماشین های فراری را حفظ می کند. تعارف های بیشتری از دهان استفنسون خارج می شود، از جمله کلماتی مانند احساسی، پویا، منحنی، و سکسی. اما باز هم، ویدیوی نقد استفنسون بدون اشاره به چیزهایی نیست که فکر میکرد طراحی کلی را بهبود میبخشد.
در جلو، او فکر می کند که امضای چراغ روشنایی می تواند بهتر باشد. قسمتهای کناری بیشتر توجه استفنسون را به خود جلب میکنند، به خصوص با خط بسته کاپوت تاشو، دستگیرههای درهای جلو و گلگیرهای فیبر کربنی. او همچنین فکر می کند که لهجه سیاه در پایین ستون A غیر ضروری است.
در قلمرو طراحی خودرو، هیچکس فرانک استفنسون را شکست نمیدهد – حداقل از نظر داشتن چیزهایی برای گفتن در مورد آثار دیگران. انتقادات طراحی او در کانال یوتیوب خود اطلاعات ارزشمندی را در مورد خودروهای جدید ارائه می دهد، برای ما (و احتمالاً برخی از شما) کافی است که دکمه اشتراک را فشار داده و مرد را دنبال کنیم.
آخرین تحلیل طراحی استفنسون به قلب او نزدیک است. رئیس سابق طراحی فراری، که F430 و FXX را طراحی کرده بود، آخرین مدل این خودروساز، Purosangue را در نظر گرفته است.
به طور کلی، هنوز هم یک بررسی کاملاً مثبت طراحی Purosangue است که توسط طراح سابق فراری ارائه شده است. ویدیوی بالای این صفحه بسیار طولانی است، اما به ما اعتماد کنید، ارزش وقت شما را دارد.
32 عکس ها
برای این ویدیو، استفنسون همچنین بینش هایی در مورد استایل داخلی Purosangue ارائه کرد. او رویکرد متمرکز بر راننده را بدون فراموش کردن قسمت سرنشینان و همچنین Manettino را که برای اولین بار برای فراری طراحی کرد، دوست دارد. با این حال، او فکر می کند که خودروهای فراری این روزها بیش از حد الکترونیکی شده اند. به قول او “هرچه الکترونیک تر، فراری کمتر”.
در عقب، انتقاد اصلی متوجه چراغهای عقب است که به نظر او باید برای هویت فراری گرد باشد. سپس دوباره اعتراف کرد که برخی چیزها باید تکامل یابند تا به جلو بروند.