کیا نیرو هیبریدی دوباره به دلیل خطر احتمالی آتش سوزی از رله بد فراخوان شد

این اولین بار نیست که کیا دومین فراخوانی را برای یک مدل در سال جاری صادر می کند. این خودروساز مجبور شد برخی از کراس اوورهای اسپورتیج 2008-2009 را به دلیل خطر آتش سوزی بالقوه، که کیا و برادرش هیوندای اخیرا با آن دست و پنجه نرم کرده اند، دوباره فراخوانی کند. در ماه سپتامبر، کیا فراخوانی برای سورنتو و اسپورتیج خود برای برد مداری که ممکن است آتش بگیرد صادر کرد. در ماه آگوست، کیا تلوراید را به دلیل مشکل ماژول سیم‌کشی تریلر فراخوان کرد.



منبع

دارندگان کیا نیرو توجه می کنند. این خودروساز برای دومین بار برخی از کراس اوورهای هیبریدی نیرو 2017-2018 را به دلیل خطر آتش سوزی بالقوه فراخوان می کند. ممکن است نمایندگی ها در اولین باری که خودروساز آنها را فراخوان می کند، تعمیرات را به درستی انجام نداده باشند. فراخوان جدید همان 27030 خودرو را تحت تأثیر قرار می دهد.

22 عکس ها

کیا در ابتدا این کراس اوورهای نیرو را در سال 2018 پس از کشف مشکلی در ارتباط با اتصالات ناکافی رله اصلی، فراخوانی کرد. این می تواند باعث افزایش مقاومت الکتریکی، تولید گرما و به طور بالقوه منجر به آتش سوزی شود. رله اصلی در مجموعه رله برق زیر صندلی عقب قرار دارد.