به تغییرات در کنار هم نگاه کنید

تویوتا پریوس پلاگین هیبریدی (2023)
تویوتا پریوس پلاگین هیبریدی (2023)
تویوتا پریوس پلاگین هیبریدی (2019)

نمای جانبی بین این دو خودرو بسیار شبیه به نظر می رسد. با این حال، شکل آیرودینامیک‌تر مدل جدیدتر باعث می‌شود که شیشه جلو با شیب تندتر و همچنین خط سقف شیب‌دارتری در عقب وجود داشته باشد. قوس چرخ‌های عضلانی‌تر اکنون چرخ‌های بزرگ‌تری را در خود جای داده‌اند و ابروهای مشکی براق زیر این تغییر وجود دارد. هر دو اورهنگ جلو و عقب کمی کوتاهتر از قبل هستند.

داخلی

قسمت عقب هر دو خودرو دارای طراحی کلی مشابهی است، اگرچه جزئیات کوچک آن ها را بسیار متفاوت نشان می دهد. طراحی روان‌تر مدل جدیدتر در قسمت عقب ادامه می‌یابد، جایی که شیشه عقب با یک نوار LED ساحلی به ساحل که خوشه‌ها را به هم متصل می‌کند، با چراغ‌های عقب ادغام می‌شود. سلف آن ویژگی مشابهی داشت، اگرچه شکل چراغ ها کاملاً متفاوت بود. پریوس جدید همچنین دارای سپر حجیم تر با لبه های گرد است که جایگزین شکل سپر جعبه ای پریوس قبلی شده است.

تویوتا پریوس پلاگین هیبریدی (2023)
تویوتا پریوس جدید را دیروز معرفی کرد و هنوز اطلاعاتی درباره قیمت و تاریخ فروش برای ایالات متحده منتشر نکرده است. این خودروی الکتریکی در آمریکا در نسخه‌های هیبریدی و پلاگین هیبریدی به فروش می‌رسد که هر دو تقریباً مشابه مدل اروپایی هستند. با این حال، این نسل جدید پریوس در مقایسه با نسل قبلی خود بسیار متفاوت است و ما این مقایسه بصری سریع بین این دو را برای تجسم تغییرات آماده کرده ایم. در تمام نمونه های زیر، پریوس جدید در سمت چپ و مدل قبلی در سمت راست قرار دارد.

جلو

تویوتا پریوس پلاگین هیبریدی (2019)

با شروع از نمای جلو، سبک بین پریوس جدید و مدل قبلی و اصلی خود تغییر می کند. مدل 2023 طراحی شیک تری با چراغ های جلوی C شکل و دو ردیف جلوپنجره دارد. پریوس نسل قبلی به نوبه خود دارای چراغ‌های LED عمودی در روز و قسمت پایینی X شکل بود. مدل جدید دارای یک هود عضلانی تر با خطوطی است که تا قسمت بالایی فاسیا ادامه دارد. هیبریدی نسل قبلی کاپوت صاف تری داشت که انحناهای کوچکی به سمت گلگیرها داشت.

عقب

تویوتا پریوس پلاگین هیبریدی (2019)

سمت

تویوتا پریوس پلاگین هیبریدی (2023)

تویوتا پریوس پلاگین هیبریدی (2019)

دقیقاً مانند نمای بیرونی، فضای داخلی پریوس 2023 کاملاً جدید است. تویوتا دسته ابزار را حرکت می دهد تا درست پشت فرمان بنشیند و سنت قرار دادن آن را در مرکز داشبورد شکسته است. یک سیستم اطلاعات سرگرمی جدید با صفحه نمایش بزرگتر وجود دارد و خوشبختانه دکمه های فیزیکی سیستم HVAC به مدل جدید منتقل می شود. به طور کلی، کابین اصلاح شده کمی سنتی تر و کاربردی تر به نظر می رسد.



منبع