فورد و لینکلن برای سال 2023 در نمایشگاه های خودرو در کانادا شرکت نخواهند کرد

تقریباً تمام نمایشگاه‌های بزرگ خودرو در سراسر جهان در سال 2020 به دلیل همه‌گیری COVID-19 لغو شدند. بسیاری از نمایش‌ها دوباره در سال 2021 لغو شدند و در نهایت در سال 2022 حداقل کمی از حالت عادی مشاهده شد. نمایشگاه بین المللی خودروی آمریکای شمالی فرمت جدید خود را در فضای داخلی/خارجی امسال به همراه زمان بندی جدید خود در سپتامبر و ژانویه به نمایش گذاشت. در آلمان، نمایشگاه سالانه فرانکفورت به مونیخ منتقل شد. اخیراً، نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس 2022 میزبان چندین خودروی جدید بود که بسیار شبیه به یک رویداد پیش از همه‌گیری بود.

به گفته فورد کانادا این کلمه است اخبار خودرو کانادا. یک سخنگوی اعلام کرد که برندهای فورد و لینکلن به حمایت شرکتی از نمایشگاه‌های کانادا در سال 2023 پایان خواهند داد. این عبارت برای سال آینده مشخص است، اما مشخص نیست که آیا این تصمیم تا سال 2024 خواهد رسید یا پس از آن. دلیل قطعی برای این تصمیم ارائه نشده است، به جز اینکه شرکت راه‌های جدیدی برای ارتباط با مشتریان در طول انتقال به خودروهای برقی پیدا کرده است.

Motor1.com برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرکت در نمایشگاه خودرو، از جمله تغییرات احتمالی در برنامه های نمایشگاه های مستقر در ایالات متحده، با فورد تماس گرفته است. ما این مقاله را با اطلاعات جدیدی که در دسترس قرار می گیرد به روز می کنیم.

زمانی که وسیله اصلی ارائه وسایل نقلیه جدید به مردم بود، کارایی نمایشگاه های خودرو در عصر اینترنت پرسرعت زیر سوال رفته است. در حال حاضر، بسیاری از خودروسازان اولین کار خود را برگزار می کنند و این رویداد را به صورت زنده از طریق رسانه های جریانی پخش می کنند. این امر هزینه های مربوط به حضور در نمایشگاه ها را حذف می کند در حالی که هنوز به میلیون ها مشتری بالقوه دسترسی پیدا می کند.

در پادکست Rambling About Cars که در زیر در دسترس است، محتوای بیشتری از نمایشگاه خودرو LA 2022 دریافت کنید.

چند سال گذشته برای همه رویدادهای بزرگ، از جمله نمایشگاه های خودرو، سخت بوده است. ما می‌توانیم در آستانه یک ریباند باشیم، اما برای نمایش‌های بزرگ در کانادا، این بازگشت ممکن است متزلزل باشد زیرا فورد دیگر بخشی از اکشن نخواهد بود.



منبع

با این حال، قبل از شیوع کووید در سال 2020، علاقه خودروسازان به نمایشگاه‌های خودرو رو به کاهش بود. شرکت‌های متعددی از جمله آئودی، بی‌ام‌و و مرسدس بنز از نمایشگاه خودروی دیترویت 2019 کنار رفتند. آئودی همچنین مدت‌ها قبل از لغو این رویداد اعلام کرد که در نمایشگاه خودروی نیویورک 2020 شرکت نخواهد کرد. اگرچه اغلب یک کانون خودروسازی نیست، مشارکت خودروسازان در SEMA نیز کاهش یافته است.