رندر نسل بعدی BMW X3 طراحی کراس اوور تراشه‌دار را نشان می‌دهد

رندرهای جدید یک کراس اوور شیک را نشان می دهد که از طراحی اسکنه ای استفاده می کند. جلوپنجره بلندتر از مدل فعلی است و بالای طراحی سپر جلویی تهاجمی قرار دارد که ظاهر X1 جدید را تقلید می کند. رندرها تعیین آن را دشوار می کند، اما X3 جدید می تواند کمی بزرگتر از مدلی باشد که جایگزین خواهد شد.

عکس های جاسوسی اولین نگاه ما به کراس اوور جدید بود و ما شک داریم که به زودی شاهد معرفی آن باشیم. ما حداقل یک سال انتظار رونمایی نداریم و معتقدیم این مدل تا سال مدل 2024 به فروش نخواهد رسید. ب ام و به تازگی X3 را برای مدل سال 2022 به روز کرد و به کراس اوور استایل جدید، فناوری بیشتر و تغییرات دیگر داد.



منبع

بیش از یک هفته پیش، اولین نگاهی به نسل بعدی BMW X3 داشتیم. یک پوشش استتاری محکم و مقداری روکش پوشیده بود، اما رندرهای جدید و غیررسمی همه اینها را در تلاش برای پیش‌بینی ظاهر کراس اوور جدید در زمان عرضه از بین می‌برد.

ما فضای داخلی را ندیده ایم و رندرها هم آن را نشان نمی دهند. با این حال، ما انتظار داریم که X3 بازسازی‌شده از مدل‌های دیگر BMW پیروی کند تا از سبک داخلی IX جدید استفاده کند، به این معنی که این کراس اوور باید دارای صفحه نمایش دوگانه و جدیدترین نرم‌افزار iDrive 8 بی‌ام‌و باشد.

رندرهای جدید BMW X3