جایگزینی الکتریکی ولوو XC90 امسال معرفی می شود

تا آنجا که ما می دانیم، شاسی بلند الکتریکی جدید تنها یک شاسی بلند پرچمدار موقت برای این برند خواهد بود، زیرا طبق گزارش ها، ولوو در حال ساخت یک XC100 فول سایز (نام تایید نشده) است. این خودرو به شدت از کانسپت Recharge 2021 الهام گرفته شده و دارای یک پیشرانه کاملا الکتریکی خواهد بود.

رندرهای ثبت اختراع لو رفته از اوایل سال جاری، طراحی SUV بدون آلایندگی را نشان می دهد و به نظر می رسد که ولوو روی یک ماشین جعبه ای جسورانه و آینده نگرانه شرط بندی خواهد کرد. شکل کلی و تناسب آن تفاوت چشمگیری با XC90 فعلی نخواهد داشت، اما دستگیره های درب های بازشو و برداشتی جدید از چراغ های عقب سنتی این شرکت تفاوت بزرگی ایجاد خواهد کرد.



منبع

نام SUV الکتریکی جدید سوئدی رازهایی وجود دارد. این خودروساز اواخر سال گذشته یک درخواست علامت تجاری برای نام Embla را به دفتر مالکیت معنوی اتحادیه اروپا ارسال کرد، اما شایعاتی نیز مبنی بر اینکه این مدل می تواند نام EXC90 را دریافت کند، وجود دارد. هر چه که باشد، ما تا پایان امسال همه چیز را خواهیم دانست.

واقعاً بر کسی پوشیده نیست که ولوو روی نسل بعدی XC90 و نسخه تمام الکتریکی آن کار می کند. شایعات مختلفی در مورد نام و مشخصات آن شنیده ایم، اما به نظر می رسد همه چیز اواخر امسال رونمایی شود. این مدل پرچمدار جدید این برند خواهد بود و جایگاه مهمی در استراتژی الکتریکی سازی شرکت خواهد داشت.

تصویر ثبت اختراع نسل بعدی ولوو EXC90

جیم روآن، مدیرعامل ولوو اخیراً این موضوع را تایید کرده است اتوموبیل جانشین الکتریکی XC90 به طور کامل در سه ماهه پایانی سال جاری معرفی خواهد شد. این خودرو به عنوان یک خودروی الکتریکی اختصاصی وارد بازار خواهد شد و بر روی پلتفرم سفارشی جدیدی قرار خواهد گرفت که با هیچ محصول دیگری در خط تولید مدل ولوو مشترک نیست.