BMW M5 داخلی 2024 با صفحه نمایش خمیده، فرمان پایین تخت

ما خوشحالیم که اولین عکس های جاسوسی را به اشتراک می گذاریم که نمای داخلی نسل بعدی BMW M5 را نشان می دهد. این سدان پرفورمنس اخیراً با کابینی به شدت مبدل توسط عکاسان ما جاسوسی شد. با این حال، حتی این نگاه اولیه به صندلی‌ها، داشبورد و کنسول میانی، ایده بسیار خوبی از ظاهر M5 جدید 2024 از داخل به ما می‌دهد.

در گالری پیوست شده در بالا می توانید M5 2024 را در دو مکان مختلف مشاهده کنید. عکس‌های نزدیک‌تر، طراحی جلویی سدان را نشان می‌دهد، از جمله طرح‌بندی چراغ‌های روشنایی در روز که در چراغ‌های جلو یکپارچه شده‌اند. دسته دوم عکس ها آشکارا از نوربرگ رینگ است و سدان سریع را با پوشش کمتری در سپر جلو و ترمزهای دیسکی جلو درخشان نشان می دهد. در همین حال، چهار لوله اگزوز و برچسب خودروی الکتریکی روی سپر عقب، بار دیگر پیشرانه هیبرید V8 را که زیر کاپوت پنهان شده است، تأیید می کند.



منبع 27 عکس ها

بیایید با خبر خوب شروع کنیم. یک فرمان کف تخت در فضای داخلی با پدال شیفترهایی که به خوبی پشت آن پنهان شده اند، موقعیت مرکزی را به خود اختصاص می دهد. چند دکمه فیزیکی روی چرخ و چرم ظریف با دوخت سه رنگ با رنگ‌های برند BMW M به‌علاوه چیزی که به نظر می‌رسد نشانگر مرکزی است، وجود دارد. طراحی صندلی با تکیه گاه های جانبی زیبا راحت به نظر می رسد.