Acura Integra پتانسیل تنظیم خود را با سه ساخت سفارشی نشان می دهد


Acura Integra اوایل سال جاری به خط تولید این خودروساز بازگشت. این شرکت از سه تیونر برای طراحی برداشت خود از سدان اسپورت استفاده کرده است و این خودروها در آخر هفته اولین نمایش عمومی خود را خواهند داشت. با این حال، آکورا این خودروها را در نمایشگاه SEMA امسال در لاس وگاس نیز به نمایش خواهد گذاشت. تیونرها دایجیرو “دای” یوشیهارا، سارا چوی و کوکو زوریتا هستند.

Yoshihara’s Integra که توسط Evasive Motorsports ساخته شده است، با فلرهای گلگیر Voltex، بال بزرگ عقب و کیت بدنه خود متمایز است. این سدان بر روی چرخ‌های 22 اینچی پیچیده شده در لاستیک‌های مسابقه‌ای Yokohama A005 سوار می‌شود و برای ترمزهای جلو ارتقا یافته است.

داخل خودرو تجربه مسابقه ای یوشیهارا را منعکس می کند که دارای رول کیج شش نقطه ای، صندلی های مسابقه ای کولار، مهارهای شش نقطه ای، داشبورد مسابقه و شیفتر کوتاه قابل تنظیم است. ارتقاء عملکرد شامل فیلتر هوای جدید، اگزوز Spoon Sports و اینترکولر جلویی CSF و لوله شارژ است.

Sara Choi’s Integra یک ماشین مسابقه ای برای خیابان ها است. این خودروی سدان سفید رنگ، با چرخ‌های 19 اینچی Advan RSDF سفید اسپورت دارد که تازه شروع به‌روزرسانی‌های بصری خودرو است. این خودرو که توسط Tony Star Performance ساخته شده است، از کیت بدنه سفارشی استفاده می کند که سپرهای جلو و عقب جدید، بال بزرگ، گلگیرها و رکاب های جانبی را به اینتگرا می دهد. این پیشرانه یک اینترکولر GReddy Performance، یک خنک کننده روغن GReddy و یک سیستم اگزوز cat-back Sports Touring دریافت می کند.

اینتگرای کوکو زاریتا با پوشش 3M “Gotham Grey” ظاهری تهدیدآمیز به خود می گیرد. آینه های کربنی مانند رینگ های 18 اینچی Kensei KNP مشکی بر زیبایی تاریک آن افزوده اند. ارتقاء شاسی شامل میله بند بالایی جلو و کویلورهای RSR Sport-I است.

ترمزهای جلو شش پیستونه Wilwood قدرت توقف را فراهم می‌کنند، با این که خودرو به‌روزرسانی‌های جزئی پیشرانه را دریافت می‌کند که شامل اگزوز جدید، ورودی هوای سرد و اینترکولر می‌شود. در داخل، آکورا دارای صندلی‌های مومو، مهار شش نقطه‌ای و فرمان مسابقه‌ای مومو است.

Acura Integra با موتور 1.5 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر معرفی شد. 200 اسب بخار قدرت (149 کیلووات) و 192 پوند فوت (260 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند. پکیج A-Spec دارای یک دستی شش سرعته با تطبیق دور و دیفرانسیل لغزش محدود است. Integra 2023 دارای قیمت اولیه 31895 دلار است اما با بسته ها و آپشن ها می تواند به بیش از 45000 دلار برسد.



منبع