Bugatti Chiron Super Sport 300+ تولید را به پایان رساند، Final One تحویل شد


دوره تولید 30 دستگاهی بوگاتی شیرون سوپر اسپورت 300+ کامل شده است و مالک جدید این هایپرکار اکنون کلیدهای ماشین پرسرعت را در اختیار دارد. این آخرین گام برای این برند برای تکمیل ساخت کلی Chiron از 500 نمونه است.

Super Sport 300+ به سرعت 304.773 مایل در ساعت (490.484 کیلومتر در ساعت) Chiron در اطراف مسیر آزمایشی Ehra-Lessien ادای احترام می کند. دارای بدنه دم بلند برای بهبود آیرودینامیک است. موتور 8.0 لیتری W16 چهار توربو قدرت 1578 اسب بخاری (1161 کیلووات) دارد. نمونه های تولیدی دارای حداکثر سرعت محدود 273 مایل در ساعت (440 کیلومتر در ساعت) هستند. اگرچه شایعاتی مبنی بر اضافه کردن رول کیج توسط بوگاتی و حذف محدود کننده به عنوان یک گزینه وجود داشت. قیمت هر یک از آنها 3.5 میلیون یورو بود.

بوگاتی Super Sport 300+ را در سپتامبر 2019 معرفی کرد. در سال 2021، این شرکت دسته اولیه هشت خودروی تکمیل شده را به نمایش گذاشت.

Chiron از ژانویه 2022 فروخته شده است. بوگاتی فقط باید این خودروها را برای مشتریان بسازد. در سال جاری، این خودروساز انتظار دارد حداقل 80 دستگاه خودرو تحویل دهد.

بوگاتی اکنون به عنوان بخشی از ادغام خود با ریماک به آینده نگاه می کند و جانشین شیرون در حال شکل گیری است. مدل جدید به استفاده از موتور احتراقی ادامه خواهد داد اما به شدت الکتریکی نیز خواهد بود. ما هنوز نمی دانیم که آیا این تکامل W16 موجود است یا خیر. این شرکت همچنین ویژگی‌هایی را که قبلاً دیده نشده بود، نوید می‌دهد.

“آسان ترین کار برای ما این است که نورا را برداریم و آرم بوگاتی را روی آن بزنیم و آن را یک روز بنامیم. اما من با آن مخالف بودم. من یک مرد ماشین برقی هستم، اما یک بوگاتی هنوز باید برای برخی موتور احتراقی داشته باشد. رئیس شرکت میت ریماک در مصاحبه ای در سال 2022 گفت.

طبق گزارش‌ها، جانشین Chiron در سال 2024 در معرض دید عموم قرار می‌گیرد. طبق گزارش‌ها، مشتریان بالقوه ثروتمند این شرکت می‌توانند پیش‌نمایشی از ظاهر خودرو در سال جاری را ببینند تا به محصول جدید علاقه‌مند شوند.



منبع