Dacia Jogger By Camperiz یک RV کوچک با ویژگی های بسیار است


در اروپا، شرکت هایی مانند Camperiz از اسپانیا، داچیا جوگر را می گیرند و آن را به یک کمپر فشرده تبدیل می کنند. این ون کوچک به عنوان یک RV چندین مزیت دارد. اول اینکه خودرو مقرون به صرفه است و فضای داخلی مناسبی نیز وجود دارد. این ترکیب دستور العمل خوبی برای افرادی است که به دنبال یک موتورخانه با قیمت مناسب برای تعطیلات آخر هفته در طبیعت هستند.

در بیرون، هیچ چیزی کار کامپریز روی داچیا جوگر را در مقابل ون استوک جدا نمی کند. یک جعبه سقف اختیاری به ظرفیت ذخیره سازی دکل می افزاید.

فضای داخلی جایی است که این ون کوچک به یک کمپینگ مفید برای تعطیلات آخر هفته تبدیل می شود. از ویژگی های آن می توان به یخچال کوچک، سینک ظرفشویی و اجاق گاز قابل حمل اشاره کرد. برای استفاده خارج از شبکه، یک باتری کمکی 100 آمپری برای برق اضافی و یک مخزن آب شیرین 3.17 گالن (12 لیتری) وجود دارد. صندلی های عقب و قسمت های بار به یک تخت تاشو با یک تشک قابل جابجایی تبدیل می شوند. اگر می‌خواهید با سرد شدن دما از این ون کمپینگ شوید، یک بخاری کوچک گزینه‌ای است.

هنگامی که در محل کمپینگ قرار گرفتید، وسیله نقلیه دارای دو صندلی تاشو در فضای باز و یک میز هماهنگ است.

داچیا جوگر توسط کامپریز از موتوری که با بنزین یا گاز مایع (LPG) کار می کند نیرو می گیرد که 99 اسب بخار (74 کیلووات) قدرت دارد. به گیربکس شش سرعته دستی متصل می شود. داخل خودرو دارای صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی 8 اینچی است.

Dacia Jogger by Camperiz در اسپانیا از 23295 یورو (23171 دلار به نرخ ارز فعلی) شروع می شود. چندین ارتقاء اختیاری برای افزایش قیمت وجود دارد. علاوه بر بهبودهای ذکر شده، مشتریان می توانند مواردی مانند اینورتر 150 وات، 230 ولت، چادر فضای باز، قفسه اسکی، حامل تخته موج سواری، آبگرمکن و قفسه دوچرخه را اضافه کنند.

مانند سایر خودروهای داچیا، انتظار نداشته باشید که به این زودی جوگر را در ایالات متحده ببینید. در عوض، این دکل را نگاهی به یک کمپر سطح ابتدایی در بازار اروپا برای خریدارانی که لزوماً نمی‌خواهند یک RV از ابتدا بسازند، در نظر بگیرید.



منبع