GMC Savana و شورلت اکسپرس ممکن است پس از سال 2025 MY بازنشسته شوند: گزارش

35 عکس ها

هنوز تعداد مشخصی برای ون های الکتریکی ادعایی آینده وجود ندارد، اگرچه خودروهای برقی BrightDrop می توانند سرنخ هایی را ارائه دهند. برد Zevo 600 250 مایل و ظرفیت حمل بار بیش از 600 فوت مکعب است. می توان انتظار داشت که نسخه های Chevy و GMC در مقایسه با همتایان BrightDrop کوچکتر باشند.

در سال‌های آینده بیشتر درباره این پیشرفت خواهیم دانست، اما در حال حاضر، اجازه دهید یکی از آن‌ها را برای Chevy Express و GMC Savana ارائه دهیم.



منبع

با نگاهی به خط تولید جنرال موتورز، محتمل‌ترین پایه برای ون برقی آینده، محدوده مخصوص BrightDrop Zevo این شرکت خواهد بود.

طبق گزارش‌ها، جنرال موتورز (و سرانجام) شورولت اکسپرس و پسرعموی GMC آن، ساوانا را پس از دهه‌ها تولید بازنشسته می‌کند. گزارش از هفته خودکار، که به منابع ناشناس اشاره کرد. به گفته این نشریه، تولید دوقلوهای وانت بزرگ بدنه آمریکایی پس از مدل سال 2025 متوقف خواهد شد.

برخلاف فورد E-Transit که همچنان بر پایه ترانزیت مجهز به ICE است، انتظار می‌رود وانت‌های الکتریکی Chevy/GMC آینده بر روی پلت‌فرم مخصوص خودروهای برقی ساخته شوند و از باتری‌های Ultium اختصاصی جنرال موتورز استفاده کنند.

BrightDrop سال گذشته به عنوان برند تجاری EV جنرال موتورز راه اندازی شد. Zevo 600 و 400 را در محدوده خود دارد. فدرال اکسپرس اخیراً 600 دستگاه Zevo را تحویل گرفته است که به ناوگان خود اضافه خواهد شد. این شرکت متعهد شده است تا سال 2040 به طور کامل برقی شود.

BrightDrop EV600

طرح‌های اولیه و جعبه‌ای شورلت اکسپرس و جی‌ام‌سی ساوانا را می‌توان به دهه ۷۰ میلادی دنبال کرد. یک مدل کاملاً جدید در دهه 90 معرفی شد و آخرین به روز رسانی اصلی ون ها در سال 2003 اتفاق افتاد.