Paramount Marauder Mark 2 با حمل و نقل نظامی حتی ناهموارتر شروع به کار کرد

غارتگر در داخل اتاقی برای یک راننده و کمک راننده به اضافه 9 سرنشین دارد. مونوکوک دو بدنه خودرو از 17.64 پوند (8 کیلوگرم) TNT که در زیر خودرو منفجر می شود محافظت می کند. طرف می تواند در برابر شلیک های یک سلاح گرم با استفاده از یک فشنگ زره پوش ناتو 7.62×51 میلی متر مقاومت کند. در داخل، صندلی های ضد انفجار وجود دارد که محافظت بیشتری را فراهم می کند.

گروه پارامونت یک پیمانکار نظامی مستقر در آفریقای جنوبی است و این شرکت پس از چنین بیانیه ای در بی بی سی، کامیون زرهی غارتگر خود را به عنوان “غیرقابل توقف ترین وسیله نقلیه جهان” معرفی می کند. تخت گاز. برای اطمینان از اینکه دکل می تواند از این ادعای جسورانه پشتیبانی کند، اکنون نسخه Mark 2 با قابلیت های بیشتر وجود دارد.

وسایل نقلیه نظامی متمرکز مانند این برای انجام یک کار ساخته شده اند، نه برای ظاهر. غارتگر بزرگ و جعبه ای است. پنجره ها کوچک هستند زیرا اینها می توانند نقاط ضعف باشند. چرخ های یدکی به هر طرف متصل می شوند.

غارتگر قادر است 9921 پوند محموله (4500 کیلوگرم) را حمل کند. برای حمل و نقل از یک هواپیمای باری C-130 یا هلیکوپتر حمل و نقل شینوک به اندازه کافی سبک است.

تغییر عمده Marauder Mark 2 در مقایسه با نسخه اصلی این است که همه آنها اکنون بر روی بدنه جهانی سوار می شوند. با ماژول های قابل تعویض داشبورد موجود، مشتری می تواند موقعیت فرمان را در حدود دو ساعت از چپ به راست (یا برعکس) تغییر دهد. این امکان را برای اپراتورها فراهم می کند تا حتی پس از تحویل گرفتن، خودرو را با بازارهای مختلف تطبیق دهند.

ویدیوی پارامونت (بالا) فقط می گوید که Marauder Mark 2 از یک موتور شش سیلندر توربودیزل استفاده می کند، بدون ارائه جزئیات بیشتر. این وسیله نقلیه می تواند به سرعت 68 مایل در ساعت (110 کیلومتر در ساعت) برسد و برد کل رانندگی 435 مایل (700 کیلومتر) است.

پارامونت غارتگر را با تجهیزات چند منظوره عرضه می کند. علاوه بر اینکه فقط یک نفربر زرهی است، آمبولانس، ضد زره، پشتیبانی پیاده نظام و خودروی فرماندهی نیز وجود دارد. مشتریان فعلی شامل دولت‌های آذربایجان، قزاقستان، جمهوری کنگو، گابن، مالاوی، غنا، نیجریه، موزامبیک و سنگاپور هستند.



منبع