اتاق فرار قیمت و رزرو آنلاین بازی اسکیپ روم مجله اتاق فرار | allescape

شما و دوستانتان در این بازی در نقش یک گروهک امنیتی‌اید و باید با سرنخ‌های موجود در محیط بازی، به یک زیرزمین که متعلق به یک سرایدار بوده که قبلا در آنجا زندگی می‌کرده، برسید و با کشف معمای اصلی این بازی، حمله تروریستی را متوقف کنید. استاندارد سنی برای ورود به فضای بازی اتاق‌های فرار ۱۴ سال بوده و اگر سناریو و محتوای بازی ترسناک باشد، حداقل سنی ۱۷ سال است. طرفداران اتاق فرار از قشر خاصی از جامعه نیستند و برخلاف تصورات نیز نیازی به داشتن مهارت خاصی هم ندارند. مخاطبان این بازی را همه افراد تشکیل می‌دهند و می‌تواند در تیم‌های چند نفره در این بازی شرکت کنند و با همفکری و خلاقیت از این بازی نهایت لذت را ببرند. اولین بار در سال ۲۰۰۷ میلادی در شهر سیلیکون ولی اتاق فرار توسط این دانشجوی ژاپنی طراحی و عملی شد. در این بازی مهیج و ترسناک شما در نقش ناجی برای یکی از دوستان صمیمی تان را دارید که باید با حل معماهای مختلف راه نجات از تیمارستان پر از زامبی را برای او فراهم کنید.

به طوری که خیلی زود آوازه جذابیت و هیجان این بازی در تمام ایران پیچید و طرفداران ماجراجویی و سرگرمی را شیفته و شیدای خود ساخت. با وجود آن که مدت زمان زیادی از طراحی اولین اتاق فرار در ایران نمی گذرد، در حال حاضر تعداد مجموعه هایی که در این زمینه فعالیت می کنند، بسیار قابل ملاحظه می باشد. قبل از اینکه تیمی برای بازی تشکیل دهید باید تصمیم بگیرید که دقیقا چه ژانری را می‌خواهید بازی کنید و کدام اتاق فرارهای تهران این ژانر را ارائه می‌دهد. این‌گونه هم می‌توانید بدانید که تیمتان باید چند نفر باشد و اینکه همه اعضای تیم با آگاهی کامل از شرایط بازی، یک جا جمع می‌شوند. اگر تا حالا تجربه شرکت در بازی اتاق فرار (اسکیپ روم) رو نداشتید و تازه کار هستید سعی کنید بازی رو انتخاب کنید که ژانر ساده تری داره و تنوع معماهای درون بازی کمتر باشه. لیستی از بهترین اتاق فرارهای شهر اصفهان را برای شما دوستان عزیز اماده کرده ایم تا بتوانید راحت تر این اتاق های فرار هیجان انگیزرا پیداکنیدو از تجربه ی آنها لدت ببرید.

چگونه از پس اسکیپ روم ها بر بیایم؟

اگر به شخصیت شرلوک هولمز علاقه‌مندید و فکر می‌کنید که می‌توانید از عهده پرونده‌های مشکوک قتل سر در آورید این اتاق فرار به‌شدت پیشنهاد تعرفه سایت اتاق فرار می‌شود. برای اطلاعات بیشتر درباره این مجموعه و خرید رزرو سانس می‌توانید از طریق یکی از موارد زیر اقدام کنید. این مجموعه دو اتاق فرار با نام اره و آسانسور دارد که هر دو جذابیت‌های خود را دارد و در ادامه به شما معرفی می‌شود. تقریبا اغلب مردم جهان با داستان‌ها و ماجراهای شرلوک هولمز آشنا هستند و سبک سناریوی این اتاق فرار هم به همین شکل است. تیم ما افتخار این رو داره که به عنوان اولین اتاق فرار دزفول و در واقع شمال خوزستان در خدمت شما عزیزان باشد.

  • مجموعه دژاوو، دو اتاق فرار تحت عنوان‌های «طالع نحس» و «آخرین نفر» دارد که به ترتیب یکی در خیابان شریعتی و دیگری در صادقیه تهران واقع شده‌اند.
  • لست سکند در سال 89 با هدف ارائه خدمات متفاوت و با کیفیت به شما عزیزان در صنعت گردشگری تاسیس شده است.
  • حالا از این صحبت ها که بگذریم، اگر 200 تا اتاق فرار توی تهران داشته باشیم قطعا 160 بازی ترسناک توی اونا میشه پیدا کرد.

اتاق فرار قیمت و رزرو آنلاین بازی اسکیپ روم مجله اتاق فرار | allescape

پس از پرکردن فرم شما متوجه می‌شوید که به اصطلاح برای شما پاپوش دوخته شده است و یک ساعت وقت دارید تا از این پاپوش خلاص شوید. مهم‌ترین چیزی که به‌محض شروع توجه شما را به خودش جلب می‌کند، فضای بسیار نوستالژی با وسایل و موسیقی خاص این محیط است که مانند سفر در زمان است و شما را به دهه چهل تهران و خاطرات آن می‌برد. حداقل ۱۰ مترمربع برای فضای مانیتورینگ و اتاق انتظار حتما در نظر گرفته شود. متاسفانه آمار دقیقی برای محدودیت سنی در این بازی وجود ندارد، اما باتوجه‌به این موضوع که این بازی مانند فیلم‌های سینمایی ژانرهای مختلف دارد، برخی از این بازی‌ها می‌تواند به نوبه ‌خود تاثیرات منفی و مخربی را روی یک‌سری از سنین ایجاد کند.

اتاق فرار تسکین یک رویا

پیشنهاد ما به دوستانی که تجربه اتاق فرار ندارند در ابتدا بازیهایی با درجه سختی متوسط و همچنین ژانرهای غیر ترسناک است که بتونن با چهاچوب اولیه این سرگرمی آشنا بشن. اگر قبلا هم تجربه بازی دارید پیشنهاد می‌کنیم سبکهای متفاوت امتحان کنید و هرچه حرفه‌ای‌تر شدید سراغ بازیهایی با درجه سختی بیشتر برید. شعبه سعادت آباد واقع در بوستان شقایق از شهریور 1399 میزبان اتاق فرار شبح بازارچه بوده است. اتاق فراری در سیک تیاتر تعاملی که موجی نو در صنعت اتاق فرار ایران به وجود آورد.