اکنون باید برای رنگ واقعی موستانگ 2024 خود هزینه اضافی بپردازید


اضافه کردن رنگی به موستانگ 2024 جدید شما اکنون نیاز به رنگ سبز اضافی از حساب بانکی شما دارد. فورد بی سر و صدا یک شارژ 295 یا 495 دلاری را به چندین گزینه رنگ بیرونی که قبلا رایگان بودند اضافه کرد. اکنون، تنها رنگ‌های صفر دلاری عبارتند از: مشکی سایه، سفید آکسفورد، متالیک نقره‌ای نمادین و متالیک خاکستری کربنیزه – که هیچ کدام رنگارنگ خاصی ندارند.

ماشین ها مستقیم اخبار قیمت‌گذاری را با استناد به بولتنی که به نمایندگی‌های فورد ارسال شده است، گزارش داد که این تغییر در 8 آوریل اعمال خواهد شد. بازدید از پیکربندی آنلاین فورد تأیید می‌کند که رنگ‌های ذکر شده تنها انتخاب‌های بدون هزینه هستند. Atlas Blue Metallic، Race Red، Grabber Blue Metallic و Vapor Blue Metallic اکنون گزینه های ۲۹۵ دلاری هستند و Dark Matter Grey Metallic ۴۹۵ دلار قیمت دارد.

دو رنگ اختیاری، Rapid Red Metallic Tinted Clearcoat و Yellow Splash Metallic، به ترتیب بدون تغییر باقی می‌مانند و به ترتیب ۴۹۵ دلار و ۹۹۵ دلار اضافی هستند.

ما با فورد تماس گرفتیم تا در مورد تغییرات جویا شویم، اما هنوز پاسخی دریافت نکرده ایم. زمانی که اطلاعات بیشتری در دسترس باشد، این پست را به روز خواهیم کرد.

قیمت‌ها در طرح کلی کوچک هستند، اما فورد را در گروه بزرگ‌تری از خودروسازان قرار می‌دهد که گزینه‌های رنگ استاندارد کمتری را ارائه می‌دهند. این گزینه ها اغلب رنگی (سیاه، سفید و خاکستری) هستند. در برخی موارد، خاکستری حتی روی میز نیست.

اگر ب‌ام‌و سری 4 سیاه یا سفید نمی‌خواهید، تقریباً هر چیز دیگری 650 دلار است. نیسان تنها دو رنگ استاندارد را برای Z ارائه می‌کند، اما حداقل یکی از آنها رنگ قرمز تیره به نام Rosewood Metallic است. در همین حال، در رقیب فورد، می‌توانید یک شورلت کوروت استینگری را در نه کمتر از نه رنگ رایگان، از جمله خاکستری‌های متعدد، آبی ریپتاید و قرمز مشعل تهیه کنید.

یکی از مواردی که فورد نسبت به سایر برندها ارائه می دهد، گزینه ای برای روکش مات است. اساسا یک فیلم محافظ رنگ است، با هر رنگ موستانگ موجود است. اما ارزان نیست. بررسی جعبه بسته بندی مات 5995 دلار به قیمت برچسب اضافه می کند.



منبع