این جگوار مارک ایکس پس از 30 سال در انباری به دنبال نجات بود


هیچ چیز کاملاً شبیه مارک ایکس جگوار نیست. خطوط نرم بدنه سدان باشکوه که در دهه 1960 ساخته شد، تضاد مشخصی با خودروهای تیز تیز آمریکایی آن دوران بود. این جگوار خاص یک مدل 1964 است که اخیراً در منطقه شمالی شبه جزیره تحتانی میشیگان کشف شد، جایی که از اواسط دهه 1990 در انباری نگهداری می شد. اکنون، پس از مدتها کارواش، هوای تازه نفس می کشد. و برای فروش هم هست

Detail Dane در YouTube این بیدار شدن خودرو را با ما به اشتراک می گذارد. این همان یوتیوبر ساکن میشیگان است که یک آکورا NSX و آئودی R8 فراموش شده را از عناصر بازپس گرفت و اکنون توجه او به غرور و شادی انگلیس است. مشخص نیست چرا این جگوار در انباری در میشیگان پارک شده است، اما مالک فعلی آن معتقد است که حداقل از اواسط دهه 1990 در آنجا بوده است. با قضاوت بر اساس مقدار زیاد کثیفی در بیرون، مشکلی برای باور آن نداریم. برای ثبت، این خودرو در واقع سفید است.

همچنین به وضوح می خواهد نجات یابد. با سهولت شگفت‌انگیزی از انبار بیرون می‌آید، اگرچه ارتش کوچکی لازم است تا آن را از سطح شیب‌دار به داخل یک تریلر در انتظار بالا ببرند. وقتی به مغازه برگشتیم، کار سنگین شروع می‌شود و کم کم به یاد می‌آوریم که واقعاً این جگ‌های قدیمی چقدر زیبا هستند. لایه های واقعی کثیفی جای خود را به یک روکش سفید روشن می دهد و حتی کروم با کمی متقاعدسازی دوباره زنده می شود.

فضای داخلی کمی خشن است و شواهدی از وجود موش در همه جا وجود دارد، اما بخش هایی از دایره چوبی اصلی در صندلی عقب پیچیده شده است. آنها نیز بسیار خوب به نظر می رسند، گویی برای بازسازی برنامه ریزی شده ای که هرگز اتفاق نیفتاده است حذف شده اند. چیزی که شبیه یک لاستیک یدکی اصلی به نظر می رسد در صندوق عقب همراه با یک کیت ابزار جگوار یافت می شود و همه اینها با تمیز کردن کامل نیز همراه است. نتیجه نهایی به همان اندازه که راضی کننده است، شگفت انگیز است.

همانطور که اشاره کردیم، ماشین به فروش می رسد. در واقع Detail Dane آن را پیدا کرد – این خودرو با اموال خریداری شده توسط Little Traverse Conservancy در سال 2020 گنجانده شد. این یک سازمان غیرانتفاعی است که به حفظ زمین در سراسر منطقه اختصاص داده شده است و درآمد حاصل از فروش به سازمان تعلق می گیرد. این خودرو که در ابتدا به صورت آنلاین در شرایط انباری خود فهرست شده بود، اکنون تماماً تمیز شده و با قیمت 10000 دلار در فهرست قرار گرفته است.



منبع