سوبارو WRX 2024 بی سر و صدا دارای یک علامت گردش منظم می شود


بزرگترین خبر در مورد سوبارو WRX 2024 اضافه شدن نسخه TR واضح تر با مجموعه ای از ارتقاء سخت افزاری است. با این حال، تغییر سال مدل نیز تغییرات ظریف تری را به همراه دارد، ما مطمئن هستیم که برخی از شما از آن استقبال خواهید کرد. پس از دو سال حضور در بازار، نسل کنونی سدان اسپورت دارای یک چراغ راهنما معمولی است.

بعد از اینکه شما قصد خود را برای تغییر خط یا چرخش نشان دادید، اهرم دیگر به موقعیت اصلی باز نمی گردد. تصمیم سوبارو برای بازگشت به تنظیمات معمولی مورد توجه a Redditor که تصمیم گرفت نشان دهد این “شگفتی مهندسی” چگونه کار می کند. ما دفترچه راهنمای مالک WRX 2024 را بررسی کردیم و می‌توانیم تأیید کنیم که بخش “3-13. اهرم چراغ راهنما” ساده شده است زیرا بخش مربوط به لغو چراغ راهنما از بین رفته است.

در مدل‌های 2022 و 2023 WRX، سوبارو می‌گوید که باید اهرم چراغ راهنما را کمی در جهت مخالف چراغ راهنما فعال فشار دهید و رها کنید. خوشبختانه، در آخرین نسخه دیگر چنین نیست. اکنون پس از علامت زدن حرکت بعدی خود در جای خود باقی می ماند و هنگامی که به صورت دستی آن را به موقعیت خنثی منتقل می کنید به عقب برمی گردد. می دانید، مانند 99 درصد از اتومبیل های خارج از کشور.

WRX اولین خودرویی بود که دارای این عملکرد خسته کننده از چراغ راهنما بود زیرا BMW، Mini، Lexus، Opel/Holden، Volkswagen و دیگران در گذشته از آن استفاده کرده اند. برخی از مدل ها هنوز این کار را انجام می دهند. مارک لوکس آلمانی با واکنش شدید علاقه مندانی مواجه شد که از بازگشت خودکار ساقه به حالت خنثی راضی نبودند. بی‌ام‌و باید به حرف‌های مشتریانش گوش داده باشد، زیرا از آن زمان به بعد از اهرم‌های چراغ راه‌نمای خود محور حرکت کرده است.

با این حال، BMW همچنان در تلاش برای اختراع چرخ با دادن عملکرد تغییر خط به سری 5 است. راننده سری 5 جدید می‌تواند به آینه‌های جانبی نگاه کند و خودرو به‌طور خودکار کار را انجام می‌دهد، مشروط بر اینکه وسیله نقلیه مجهز به فناوری خودران لازم باشد. این موضوع کلیشه ای را در مورد عدم استفاده مالکان BMW از چراغ های راهنما تغذیه می کند.

برخی از خودروسازان مانند تسلا و فراری با خلاص شدن از شر آن به طور کلی اوضاع را متفاوت می بینند. در عوض، این خودروها دکمه هایی روی فرمان دارند.

اگرچه WRX برای مدل سال 2024 به عملیات ساقه چراغ راهنما “newfangled” سوئیچ می کند، اما نمی توانیم در مورد BRZ همین را بگوییم. ما نگاهی به دفترچه راهنمای مالک برای سال 2024 و سربازان کوپه اسپرت با تنظیمات قدیمی داشتیم.

اگر به خاطر ندارید، نحوه عملکرد ساقه چراغ راهنما در مدل های 2022 و 2023 WRX است.



منبع