بهترین رندرها برای هفته 25 جولای

هر هفته رندرهای زیادی منتشر می کنیم. در حالی که برخی از آن‌ها مدل‌های جدید واقعی را که در چند ماه آینده عرضه می‌شوند، پیش‌نمایش می‌کنند، برخی دیگر عمدتاً برای سرگرمی انجام می‌شوند. آن‌ها خلاقیت‌های فوق‌آینده‌نگر را تصور می‌کنند که احتمالاً به این زودی‌ها به خط تولید راه پیدا نخواهند کرد.

رندر بی ام و سری 5 2024 رندر هوندا سیویک تایپ R کوپه 2023 رندر آئودی A3 E-Tron

نسل پنجم آئودی A3 قرار است حدود سال های 2026 یا 2027 وارد بازار شود. این زمانی است که سازنده آلمانی عرضه مدل های احتراقی را متوقف می کند، به این معنی که A3 جدید کاملاً الکتریکی خواهد بود.

سری 5 یکی از آن مدل هایی است که می توان آن را برای شرکت باواریایی سنتی در نظر گرفت. نسل بعدی به دستور العمل آزمایش شده و آزمایش شده با طراحی محافظه کارانه اما شیک وفادار خواهد ماند.

اینجا در Motor1.com، همه ما نقاشی های مجازی را دوست داریم و به همین دلیل است که فکر کردیم هر هفته یک مقاله رندر اضافی به اشتراک می گذاریم. این بهترین تمرین‌های طراحی را که هنرمندان خودمان ایجاد می‌کنند، و همچنین تصاویری که توسط طراحان مستقل خودرو، دانشجویان، و فقط سر دنده‌های معمولی ارائه شده‌اند، ترکیب می‌کند.

رندر فراری Purosangue 2023



منبع

این مقاله را با رندرهای جدید هفته گذشته هر پنجشنبه به روز می کنیم. بنابراین، زمانی که بخواهید نگاهی کوتاه به آینده بیندازید، همه تفاسیر دیجیتالی جالب را خواهید داشت.

سیویک تایپ R جدید را می توان به بهترین شکل به عنوان یک تکامل یافته از نسل قبلی توصیف کرد. متأسفانه، هیچ نسخه دو دری در افق وجود ندارد، اگرچه این رندر یک نسخه را پیش بینی می کند – و باید اعتراف کنیم که خوب به نظر می رسد.

Purosangue قرار است به همه کاره ترین و کاربردی ترین فراری تبدیل شود که تا به حال در جاده ها آمده است. چهار در، چهار (یا پنج) صندلی و دوازده سیلندر زیر کاپوت. پیش نمایش یک فرمول رویایی در این رندر.