رولز رویس حالت مسخره را برای خودروهای الکتریکی Spectre و آینده رد می کند

رولزرویس اولین خودروی باتری‌دار الکتریکی خود را اواخر سال آینده عرضه خواهد کرد. اسپکتر هنوز اکثر زمان توسعه خود را در پیش دارد زیرا خودروساز خودرو را برای مطابقت با استانداردهای بالای رولز تنظیم می کند. با این حال، هیچ کس نباید انتظار داشته باشد که شرکت از روندهای دیگران پیروی کند. هنگامی که Spectre به فروش می رسد، مانند تسلا حالت Ludicrous Mode را نخواهد داشت.

ما انتظار داریم که رولزرویس همچنان در حال توسعه Spectre به EV EV ادامه دهد. امیدواریم در ماه‌های آینده در مورد پیشرانه اطلاعاتی کسب کنیم، حوزه‌ای که شرکت مخفی نگه داشته است. ما هنوز چیزهای زیادی برای یادگیری در مورد مدل داریم.



منبع

تغییر رولز رویس به سمت تبدیل شدن به یک برند تمام الکتریکی تا سال 2030، مشتریان را از بین نبرده است و این احتمالاً به دلیل نوع بازاری است که این شرکت ارائه می دهد. طبق گفته Muller-Otvos، خودروهای الکتریکی «به طور طبیعی با رولز رویس مطابقت دارند». مولر اوتوس در این مصاحبه به این نکته اشاره کرد که خودروهای برقی بی صدا و قدرتمند هستند و تا زمانی که اسپکتر “تجربه واقعی رولز رویس” را ارائه دهد، نگران نیست. این شرکت بازخورد مثبتی در مورد تلاش های خود در زمینه خودروهای الکتریکی دریافت کرده است.

در مصاحبه با اتوکار هندتورستن مولر اوتوس، مدیرعامل رولزرویس گفت که این شرکت هرگز حالت Ludicrous Mode را «مانند تسلا» ارائه نخواهد کرد. درعوض، Spectre “قابلیت افزایش در چشمگیرترین شکل خود را ارائه خواهد کرد.”

رولزرویس اسپکتر در ریویرای فرانسه

Spectre جدید در حال حاضر در حال تکمیل آزمایشات خود در فرانسه است. این خودروساز بر روی توسعه سخت افزار سیستم تعلیق جدید تمرکز کرده است که یک عامل کلیدی در تعیین نحوه سواری و کنترل خودرو خواهد بود. سیستم جدید به رولز اجازه می‌دهد تا تجربه «فرش‌سواری جادویی» این شرکت را در خودروهای برقی ارائه دهد. مولر اوتوس به نشریه گفت که اسپکتر تجربه ای شبیه به پرواز جت خصوصی گلف استریم ارائه خواهد کرد.

رولزرویس هنوز زمان زیادی دارد تا اسپکتر را قبل از اینکه به دست مشتریان برسد، تقویت کند. به گفته این شرکت، خودروی برقی تنها حدود 40 درصد پیشرفت کرده است که در مقایسه با 25 درصد گزارش شده در اوایل سال جاری، زمانی که ما از این فرصت برای رانندگی یک نمونه اولیه استفاده کردیم، بیشتر است. از آن زمان، رولز ضریب درگ خودرو را از 0.26 به 0.25 کاهش داده است و انتظار داریم با ادامه توسعه، پیشرفت های دیگری نیز وجود داشته باشد. این خودرو قرار است یک چرخه آزمایشی 2.6 میلیون کیلومتری (1.6 میلیون مایلی) را تکمیل کند.