بوگاتی میسترال رودستر به عنوان پایانی دیدنی W16 معرفی شد

بسیار محتمل است که میسترال سریعتر از ویرون GSV حرکت کند، زیرا مزیت آن نزدیک به 400 اسب بخار است. با توجه به اینکه بوگاتی چندی پیش گفته بود که دیگر علاقه ای به دنبال کردن رکوردها ندارد، باید دید که آیا یک حرکت پرسرعت واقعی انجام می شود یا خیر. ما می دانیم که هنسی می خواهد برخی از این اقدامات را با ونوم F5 رودستر جدیدی که این هفته رونمایی کرد، انجام دهد.

بوگاتی میسترال 2024

تاثیر دهه 1930 را می توان در جلوپنجره خمیده و همچنین اسکوپ های هوای دوگانه نصب شده روی سقف برای خنک کردن موتور مشاهده کرد. در حالی که استایل به یک مدل کلاسیک بازمی‌گردد، به نظر می‌رسد Mistral ترکیبی بین Divo و La Voiture Noire در بسته‌بندی رودستر با طرح X برای چراغ‌های عقب است که ما را به یاد Bolide مخصوص پیست می‌اندازد. پیکربندی چراغ عقب به بوگاتی این امکان را می دهد که دریچه هایی را بین پرتوهای X برای اهداف خنک کننده نصب کند.

بوگاتی میسترال 2024

بوگاتی تنها 99 دستگاه از میسترال را تولید خواهد کرد و قصد دارد تحویل آن را در سال 2024 آغاز کند، زمانی که اولین خودرو از 40 خودروی پیست Bolide نیز قرار است به صاحبان واقعی خود برسد. در حالی که Bolide با قیمت 4 میلیون یورو در دسترس بود، میسترال قیمت برچسب 5 میلیون یورویی داشت. “داشت” زیرا همه آنها قبلاً برای آنها صحبت شده است.

بوگاتی میسترال 2024