بی ام و آرنولد شوارتزنگر را برای تبلیغ اسباب بازی پگاسوس مخملی استخدام می کند

اگر پگاسوس مخملی خود را می خواهید، BMW 49.00 یورو برای یکی در فروشگاه اروپایی خود دریافت می کند. Motor1.com با خودروساز در مورد در دسترس بودن در ایالات متحده تماس گرفت.

رالف مولر هنرپیشه و بدنساز به همراه شوارتزنگر در این ویدئو ظاهر می شود. او نقش کوچکی به عنوان خدای یونانی Poseidon در تبلیغ Super Bowl داشت.

شوارتزنگر پگاسوس را از جعبه داخلی بیرون می آورد. او یک کار تحسین برانگیز انجام می دهد و مانند لی این اسباب بازی را دوست دارد. اسب بالدار در هوا پرواز می کند و آرنولد حتی آن را می بوسد.

2022 BMW Super Bowl تبلیغ BMW iX

آگهی بازرگانی بی‌ام‌و در سال 2022، داستان زئوس و هرا با بازی سلما هایک را روایت می‌کند که کوه المپوس را ترک می‌کنند و به پالم اسپرینگز، کالیفرنیا می‌روند. در دنیای فانی، زئوس خسته شد تا اینکه هرا یک خودروی جدید iX EV را برای خانواده خرید. آنها در حالی که آهنگ Eddy Grant را می خواندند، سوار آن شدند خیابان الکتریک.

در ایالات متحده، iX در دو تریم موجود است. xDrive50 مدل پایه ای است که 516 اسب بخار (385 کیلووات) قدرت و 564 پوند فوت (765 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند. گزینه دیگر M60 با قدرت 610 اسب بخار (449 کیلووات) و 811 پوند فوت (1100 نیوتن متر) در حالت اسپورت با لانچ کنترل فعال یا 532 اسب بخار (391 کیلووات) و 749 پوند فوت (1015 نانومتر) در حالت عادی است. هر دو با یک بسته باتری 111.5 کیلووات ساعتی عرضه می شوند.





منبع بچه ها به آرامی جعبه پگاسوس را باز می کنند. پس از باز کردن جعبه بیرونی، بسته دیگری داخل آن قرار دارد. برای شنیدن ضربات شوارتزنگر با دقت گوش کنید نابود کننده موضوع در خارج از بسته.

ویدیو عجیب است. انگار شوارتزنگر و مولر فروش یک پگاسوس مخملی به اندازه کافی عجیب و غریب نیست، آنها همچنین در تمام مدت زمزمه می کنند زیرا قرار است این کلیپ جلوه ASMR داشته باشد.

به فوریه 2022 فکر کنید، زمانی که آرنولد شوارتزنگر و سلما هایک در تبلیغات تجاری BMW Super Bowl که iX EV را تبلیغ می کرد، بازی کردند. نکته کوتاهی که در آن نقطه وجود داشت این بود که شوارتزنگر، با بازی زئوس خدای یونانی، صاحب یک پگاسوس کوچک به عنوان حیوان خانگی بود. این برند آلمانی به اندازه کافی به این موجود کوچک و افسانه ای افتخار می کرد که از آن یک لوکس درست می کرد. اکنون، این شرکت از فرماندار سابق خواست تا این اسباب‌بازی را در اینستاگرام تبلیغ کند.