تصادف لاگونا سکا این نمونه اولیه پورشه گانتر ورک را به طور کامل نابود کرد



یک پورشه 911 اصلاح شده از گونتر ورکس در کالیفرنیا در حین آزمایش در لاگونا سکا به شدت تصادف کرد. یکی از کاربران r/Porsche Subreddit تصویری از خودروی آسیب‌دیده را منتشر کرده است، یک قاطر توسعه برای مدل جدید توربو این شرکت، یک 993 با قدرت 750 اسب بخار، روی یک تخت مسطح. در اینستاگرام، گونتر ورکز “حادثه” و اینکه راننده “خوب است” را تایید کرد.

موتور 1 برای اطلاعات بیشتر با Gunther Werks تماس گرفتیم و در صورت و زمانی که پاسخی شنیدیم، به‌روزرسانی خواهیم کرد.

در اینستاگرام، این شرکت گفت: “متاسفانه روز دوم آزمایش زمانی کوتاه شد که GW Mule از مسیر خارج شد و آسیب دید. اهداف به دست آمد، زمان تعیین شد، خودروها قابل تعمیر هستند و درس ها ارزشمند هستند.”

ما سپاسگزاریم که حال همه خوب است و مشتاقانه منتظر هستیم که به HQ برگردیم تا به زودی همه چیزهایی را که این هفته یاد گرفتیم برای روز آهنگ بعدی اعمال کنیم.

کاربر Reddit ادعا می کند که پاتریک لانگ، راننده قدیمی کارخانه پورشه و سفیر برند، رانندگی می کرد. ما از Gunther Werks خواستیم تا تأیید کند که آیا این مورد است یا خیر، اما لانگ در یک پست ارسال کرد اینستاگرام داستانی که از آن لذت می برد”[a] R+R بسیار مورد نیاز برای استراحت با خانواده. همه چیز خوب است.” معروف است که لانگ با این شرکت کار توسعه ای انجام می دهد و یکی از اتومبیل های آن را در یک رویداد صعود به تپه Laguna Seca Corkscrew رانندگی می کند.

در حالی که Gunther Werks Turbo از پوسته بدنه 993 استفاده می کند، بیشتر پانل ها از فیبر کربن ساخته شده اند. آ جاده و مسیر داستان اشاره می کند که قیمت این خودرو حدود 1 میلیون دلار است.

عکس: Gunther Werks





منبع