تویوتا توندرا جدید دارای کیت بالابر 3.0 اینچی، بهبود فاصله از زمین

این کیت شوک‌های تک لوله‌ای جلو و عقب Bilstein، بازوهای کنترلی فرفورژه Roush Performance و فنرهای مارپیچ قرمز تنظیم‌شده با TRD را نصب می‌کند. همچنین شامل پسوندهای محور درایو جلو، شیلنگ‌های انعطاف‌پذیر ترمز طولانی، توقف‌های سپر جلو، اسپیسر فنرهای عقب و سخت‌افزار نصب لازم برای Tundra است. این شبیه به کیت تویوتا است که سال گذشته برای تاکوما معرفی شد، که یک بالابر دو اینچی را به مدل محبوب سایز متوسط ​​اضافه کرد.

این کیت در سراسر کشور به عنوان ارتقاء نصب شده توسط فروشنده در دسترس است. دارای MSRP 3995 دلار است و قیمت آن شامل هزینه نصب نمی شود. تویوتا توندرا را برای مدل سال 2022 بازنگری کرد و به آن یک طراحی مجدد کامل در داخل و خارج داد. تویوتا برای مدل سال 2023 تغییرات جزئی به این کامیون داده است. فروش تاندرا همچنان به دنبال فورد، شورولت، رم و GMC است، اما نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

تویوتا این ارتقا را در مدل‌های 2022 و جدیدتر Tundra iFORCE و iFORCE-Max 4×4 با تخت 5.5 یا 6.5 فوت ارائه خواهد کرد. این کیت با TRD Pro، TRD Sport، یا کامیون‌های مجهز به سیستم تعلیق متغیر تطبیقی ​​یا تعلیق بادی تویوتا ناسازگار است. این کیت شامل ضمانت سه ساله 36000 مایلی در صورت نصب در زمان خرید می باشد. در صورت خرید پس از خرید خودروی جدید، 12 ماه گارانتی در دسترس است.

ما این کیت را طوری طراحی کرده‌ایم که با ویژگی‌های استاندارد توندرا کار کند، تمام عملکردهای Toyota Safety Sense (TSS) را حفظ کند، با ایجاد کیتی با مرکز ثقل بالا، دینامیک رانندگی مشابهی را حفظ کند، و ظاهر و احساسی را که مشتریان می‌خواهند ارائه دهد. یک آسانسور،» میخال ال آرکولی، مهندس اصلی TRD گفت.

این کیت که توسط مهندسان Toyota Racing Development (TRD) توسعه یافته است، ارتفاع جلو را سه اینچ و ارتفاع عقب را دو اینچ افزایش می دهد. فاصله از زمین 2.6 اینچ افزایش می یابد، در حالی که زوایای نزدیک شدن و خروج به ترتیب از 21 و 24 درجه به 26 و 25 افزایش می یابد.



منبع

تویوتا اکنون یک کیت بالابر برای توندرا 2022 و پیکاپ های جدیدتر ارائه می دهد. بسته نصب شده توسط فروشنده، سیستم تعلیق را سه اینچ افزایش می دهد، زوایای نزدیک و خروج را بهبود می بخشد و فاصله کامیون را از زمین افزایش می دهد. این تنها کیت بالابر مورد تایید تویوتا است که با سیستم Safety Sense سازگار است.

13 عکس ها

کیت آسانسور 3.0 اینچی تویوتا توندرا