جانشین الکتریکی لکسوس LFA درمان Walkaround را دریافت می کند

در همین حین، این کوپه ی تندرو اولین حضور خود را در ایالات متحده در The Quail خواهد داشت. با این حال، یوتیوبر محبوب سوپر ماشین بلوندی قبلاً این فرصت را داشته است که از نزدیک با ورزش الکتریکی در انباری در لس آنجلس آشنا شود. جایگزینی EV LFA که دارای پنجره‌های کاملاً سیاه‌شده برای پنهان کردن فضای داخلی است، خیره‌کننده است و دارای چند نشانه طراحی است که به دستگاه تنفس طبیعی V10 بازمی‌گردد.

کانسپت اسپرت برقی لکسوس

ویدیوی راهنما باعث می شود آرزو کنیم تغییرات اعمال شده در مسیر تولید به حداقل برسد. این خودرو بر روی چرخ‌های قفل مرکزی با ابعاد 20 اینچ در جلو و 21 اینچ در عقب سوار می‌شود و در مقایسه با LFA قبل از آن، خط سقف شیب‌تری دارد. در حالی که سلف خود دارای یک جعبه دنده شش سرعته تک کلاچه خودکار دستی با شیفترهای پدال بود، EV می توانست به رانندگان اجازه دهد تا دنده های خود را از طریق یک گیربکس دستی شبیه سازی شده ردیف کنند.

ما می دانیم که ماشین عملکردی برای پشتیبانی از باتری های حالت جامد طراحی شده است که در ابتدا تا سال 2025 روی یک تویوتا هیبریدی نصب می شود. لکسوس قول داده است که نسخه تولید بعدی اسپورت الکتریکی سرعت 0 تا 62 مایل در ساعت (100 کیلومتر در ساعت) را انجام دهد. ) در کمتر از دو ثانیه. مشخص نکرد که آیا این خودرو قرار است دارای یک چیدمان تک موتوره، دیفرانسیل عقب باشد یا آرایش دو موتوره و AWD.

از آنجایی که نسخه تولیدی این خودرو به این زودی وارد بازار نخواهد شد، لکسوس در مورد مشخصات فنی خودرو سخت صحبت کرده است. بخش لوکس تویوتا اعلام کرد که حداکثر برد آن بیش از 700 کیلومتر (435 مایل) خواهد بود، اما چرخه آزمایش مشخص نشده است، بنابراین این تعداد می تواند بر اساس JC08 ژاپنی باشد.

هنوز چیزهای زیادی در مورد اسپورت الکتریکی یا هر نام دیگری که در فرم تولیدی نامیده می شود، نمی دانیم، اما خوشحالیم که لکسوس در حال کار بر روی LFA است.



منبع

اواسط دسامبر 2021 بود که لکسوس ما را غافلگیر کرد با خودروی اسپرت الکتریکی، که به عنوان یک خودروی اسپورت EV باتری نسل بعدی معرفی شد که طعم رانندگی یا سس مخفی عملکردی را که از طریق توسعه LFA پرورش می‌یابد، به ارث می‌برد. ” تا ژوئن امسال بود که این کانسپت خیره کننده اولین حضور عمومی خود را در جشنواره سرعت گودوود 2022 در بریتانیا دریافت کرد. نسخه تولیدی در نهایت دنبال خواهد شد.