مدل جدید کونیگزگ امروز معرفی شد: پخش زنده را ببینید



ممکن است برای برخی افراد تعجب آور باشد، اما ما قبلاً این تیزر را دیده ایم. در ابتدای سال، کونیگزگ تصویری را منتشر کرد که سایه‌ای از یک مدل مرموز جدید را به تصویر می‌کشید. در آن زمان، مارک سوئدی هایپرکار گفت که این خودرو از طریق مهندسی هوشمندانه و طراحی بهینه، عملکرد نهایی بیشتری دارد. به سرعت به 19 آگوست، و اولین رسمی در حال انجام است.

این برند جدید در مورد ساخت جدید خود سخت صحبت کرده است، بنابراین شایعات فعلاً کافی است. اعتقاد بر این است که خودروی مورد بحث دارای برچسب “CC12” است و نتیجه ارتباط با Carage است که یک فروشنده هایپرکار است. با قضاوت بر اساس تصویر تیزر، به نظر می رسد این شکل به روزهای اولیه کونیگ زگ با CCR و CCX بازمی گردد.

مشخص نیست که آیا این خودرو یک بار عرضه خواهد شد یا اینکه برنامه هایی برای تولید طولانی تری وجود دارد (شنیده ایم 50 ساخته خواهد شد). هر چه که باشد، مانند سایر مدل های قبلی منحصر به فرد خواهد بود. برخی می گویند که این مدل به عنوان مدل “سطح ورودی” عمل خواهد کرد، اگرچه برخی دیگر ادعا می کنند که قیمت آن 4 میلیون دلار خواهد بود. ما به درستی می دانیم که این سریع ترین خودروی شرکت نخواهد بود. Jesko Absolut با هدف شکستن مانع 300 مایل در ساعت، نقش سریع‌ترین خودروی جاده‌ای که کونیگزگ تا به حال ساخته است نسبت داده شده است.

در حالی که CC8S دارای یک موتور V8 (منشا فورد) بود و احتمالاً خودروی جدید CC12 نام دارد، آیا این بدان معناست که موتور دوازده سیلندر خواهد داشت؟ ما لزوماً روی آن حساب نمی کنیم زیرا کونیگزگ یک شرکت کوچک باقی می ماند و روی V8 خود و همچنین موتور سه سیلندر جدید با توربوهای دوقلو و حجم کوچک 2.0 لیتری برای Gemera چهار نفره متمرکز است. توسعه V12 به تلاش‌های تحقیق و توسعه زیادی نیاز دارد و سوئدی‌ها ممکن است پهنای باند لازم را نداشته باشند.

برخی بر این باورند که برای علامت گذاری 50 کریستین فون کونیگزگ، CC850S نامیده می شودهفتم سالگرد. این می تواند بیش از 1300 اسب بخار در خودرویی با وزن 1300 کیلوگرم (2866 پوند) داشته باشد. جالب اینجاست که نیرو می تواند از طریق یک گیربکس اتوماتیک با نوعی تعویض دنده دستی به چرخ ها منتقل شود.

البته همه اینها در حال حاضر شایعه و حدس و گمان است، اما نکته خوب این است که برای داشتن تمام جزئیات رسمی دیگر نیازی به صبر بیش از این نخواهیم بود.



منبع