راننده جدید VW Golf R با سرعت 174 مایل در ساعت توسط پلیس به زیر کشیده شد

در بیانیه پلیس آمده است که راننده Golf R “اعلامیه حضور در دادگاه برای سرعت رانندگی/روش خطرناک” دریافت کرده است و باید در دادگاه محلی Moss Vale در 20 دسامبر حاضر شود. افرادی که در مورد توییت پلیس NSW نظر می دهند صحت سرعت ساعت از زمان گلف را زیر سوال می برند. R ظاهراً در حال انجام 6 مایل در ساعت (10 کیلومتر در ساعت) بیش از حداکثر سرعت نسخه با پکیج R Performance و 15 مایل در ساعت (24 کیلومتر در ساعت) بیشتر از خودروی استاندارد گرفته شده است.

پلیس نیو ساوت ولز یک راننده 22 ساله را پس از “ظهور سرعت 280 کیلومتر در ساعت” زیر گرفت. این سرعت به 174 مایل در ساعت می رسد. این هاچ بک جمع و جور پرقدرت در بزرگراه هیوم، میتاگونگ، جایی که محدودیت سرعت آن تنها 68 مایل در ساعت (110 کیلومتر در ساعت) است، مشاهده شد. اوایل امروز ساعت 9:30 صبح به وقت محلی، افسران پلیس به راننده جوانی که سرعت زیادی داشت، گفتند قبل از گرفتن گواهینامه رانندگی خود را کنار بزند.

به شما یادآوری می کنیم که کمی بیش از یک سال پیش، راننده 80 ساله سوبارو WRX پس از دستگیری وی در حال انجام 51 مایل در ساعت (82 کیلومتر بر ساعت) بیش از حد مجاز، گواهینامه خود را به مدت شش ماه از دست داد.



منبع

تنها دو توضیح منطقی که می توانیم به آن فکر کنیم این است که یا ماشین اصلاح شده و محدود کننده آن حذف شده است یا تفنگ سرعت رادار پلیس به درستی کالیبره نشده است. لازم به ذکر است که ویدیوهایی در مورد وجود دارد یوتیوب با جدیدترین گلف R در اتوبان که سرعت نزدیک به 290 کیلومتر در ساعت را سرعت سنج خودرو نشان می دهد. با این حال، سرعت واقعی اندازه گیری شده با GPS کمتر و مطابق با برگه مشخصات فنی ارائه شده توسط VW است.

مانند بسیاری از خودروهای پرفورمنس که از آلمان می آیند، فولکس واگن گلف R جدید به صورت الکترونیکی از کارخانه به سرعت 155 مایل در ساعت (250 کیلومتر در ساعت) محدود شده است. با این حال، می‌توانید با سفارش پکیج R Performance با هزینه اضافی، از وولفسبورگ بخواهید که محدودکننده را به سرعت 168 مایل در ساعت (270 کیلومتر در ساعت) کاهش دهند. طبق گفته پلیس استرالیا، به نظر می رسد که هات هاچ را می توان با سرعتی حتی بالاتر راند.