ساخت پراید کامل با ۹۴ میلیون تومان در خانه | alfaromeoblog

جعبه فیوز پراید و سایپا ۱۳۲، ۱۳۱ و ۱۴۱ تقریبا به یک شکل بوده و تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند. با این حال ممکن است در برخی موارد جای فیوز های A و B در مدل های مختلف متفاوت باشد. اما کلیت نقشه فیوز ها به یک صورت بوده و تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند. در مطالب قبلی نیز در رابطه با جعبه فیوز پژو در انواع مختلف، صحبت کرده و راهنمای آن را نیز قرار داده ایم.

  • در بین چهار مدل پراید، ۱۴۱ از همه سنگین‌تر است و ۹۴۰ کیلوگرم وزن دارد.
  • با عقد قرارداد و ارائه پیش پرداخت، سند خودرو از ابتدا به نام خریدار خواهد بود.
  • مشکلی در دریافت اطلاعات رخ داده است، لطفا صفحه را دوباره بارگذاری کنید.
  • همچنین ابعاد پراید ۱۱۱ مانند پراید صبا بوده با این تفاوت که طول ان به ۳۶۰۰ میلیمتر میرسد که این اندازه از مزایای پراید ۱۱۱ حساب می شود.
  • گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از کاهش ۱ میلیون تومانی قیمت تعدادی از خودروهای داخلی در بازار دارد.
  • شاید برایتان جالب باشد که بدانید تعداد فیوزها در خودروها متفاوت هستند و در هر خودرو 10 تا 100 فیوز وجود دارد؛ این تعداد در خودروهای سبک بین 10 تا 30 عدد و در خودروهای سنگین بیشتر است.

فیوزها که در جعبه فیوز پراید تعبیه شده‌اند، در اثر اضافه‌ جریان عمل کرده و در اصطلاح می‌سوزند؛ لذا باید تعویض شوند. چنانچه فیوز شیشه‌ای و مستطیلی شفاف باشد، این موضوع با چشم قابل رویت است؛ در غیر این‌ صورت باید به سراغ آوومتر یا مالتی‌متر رفت. پراید نسیم دارای ۶۳ اسب بخار قدرت و ۱۷۰ نیوتن متر گشتاور است اما امکانات بسیار ضعیف و ایمنی پایین این خودرو تصادفات و خسارات مالی و جانی بسیاری را برجای گذاشت. این مدل هم همانند ۱۳۱ در ابتدا هر ۷ تیپ را ساپورت می‌کرد اما اکنون تنها در دو تیپ SE و TL تولید می‌شود.

قیمت پراید ۱۳۱

تولید این خودرو در ایران از سال ۱۳۷۲ توسط شرکت سایپا در دو مدل سدان و هاچ‌بک تحت عنوان «صبا» و «نسیم» آغاز شد. پس از سال‌ها جدال بر سر این خودرو، تولید پراید در تیرماه ۱۳۹۹ متوقف شد. خودرو پراید توسط کره جنوبی در مدل‌های DM و FS و هم‌چنین مدل سدان که به آن بتا نیز گفته می‌شد تولید شده است.

مدل 98پراید

احتمال اتصال کوتاه در سیستم الکتریکی خودرو بسیار زیاد است، توصیه می گردد حتما به یک کارشناس یا متخصص مراجعه نمائید تا سیستم الکتریکی خودروی شما را بررسی و عیب یابی نماید. برای دریافت مشاوره و خرید لوازم یدکی پراید می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید. مسئله دیگری که درباره این خودرو به صورت یک نقطه قوت وجود دارد، در دسترس بودن لوازم یدکی و قطعات آن است که به راحتی قابل امکان پذیراست. البته ذکر این نکته هم مهم است که وجود قطعات فیک و تقلبی در بازار همچنان معضلی پابرجاست.

“پراید صبا” در ابتدا توسط یک موتور کاربراتوری ساپورت می‌‌شد اما به دلیل مصرف سوخت بالا بعد از سال ۱۳۸۲ به بعد به موتور انژکتوری تغییر یافت. در واقع، نوع موتور بکار رفته در نسخه های بعدی خانواده پراید نیز به انژکتوری تغییر یافت. برای خیلی ها این سوال است که آیا پراید ماشین به صرفه و خوب است یا نه؟ و یا اینکه مجله خبری خودرو آلفا رومئو در مدل های مختلف کدام پراید بهتر است؟ پراید یکی از خودروهای داخلی است که در مدت زمان ۲۰ سال توسط شرکت سایپا تولید می‌شد. این خودرو در ابتدا توسط آمریکا شمالی و کره جنوبی طراحی و تولید شد و در سال ۱۳۷۲ به ایران آمد. اکنون قصد داریم انواع پراید را بررسی و مزایا و معایب این خودرو را با شما به اشتراک بگذاریم.

http://3dprintingindustry.ir