پراید؛ از تولد در آمریکا تا مرگ در ایران تجارت‌نیوز | alfaromeoblog

نمای عقبی شامل چراغ های مستطیل شکل و صاف خودرو که فاصله نسبتا زیادی با یکدیگر دارند می‌باشد. در وسط چراغ ها نیز شاهد انحنا و فرورفتگی تقریبا زیادی هستیم که محل قرار گیری پلاک خودرو است. همچنین، دستگیره مشکی رنگ و کلید صندوق درست در بالای این فرو رفتگی طراحی شده است. همین پرایدو مقابل رنو کوئید بزارید ببینید از نظر ظاهر چقد با هم تفاوت دارن .

  • تفاوت هایی که این خودرو با نسخه قبلی خود دارد رنگ زه و سپر، شکل چراغ های جلویی و عقبی، تغییر شکل کاپوت و خطوط آن، و تغییر ابعاد جلو پنجره می‌باشد.
  • علاوه بر آن، شاهد طراحی پروژکتور در سپر جلویی هستیم که در برخی تولیدات این مدل مشاهده می‌شد.
  • این پراید نخستین مدل تولید شده در سال ۱۳۸۴ است که در کلاس بدنه سدان قرار می‌گیرد.
  • طراحی بیش از حد ساده پراید یکی از نقاط ضعفی است که در نگاه اول به چشم می‌آید و خریدار را کاملا دلسرد می‌کند.

در حقیقت فرقی ندارد که کدام مدل را انتخاب می‌کنید، همه مدل‌ها یکی هستند و فرق چندانی با هم ندارند. ازلحاظ قیمتی هم که این خودرو به‌هیچ‌عنوان توجیهی ندارد و قیمت 20 میلیونی یک فاجعه برای صنعت خودروسازی ماست. فقط کافی است تا یک‌بار به داشبورد پرایدهای جدید دست بزنید تا بفهمید که چقدر از پلاستیک خشک و بی‌کیفیت استفاده شده است. یکی از دوستانم در رابطه با داشبورد پراید می‌گوید” اگه سایپا داشبورد را با پلاستیک یک‌بار مصرف می‌ساخت، بهتر از این می‌شد!

جدیدترین قیمت روز خودرو / سمند، دنا و انواع پژو چقدر گران شدند؟!

معیار ما قیمت روز بازار آزاد بوده و قیمت کارخانه ملاک محاسبه اقساط نیست. پراید 131 دارای موتوری 1.3 لیتری با 4 سیلندر و 8 سوپاپ می باشد که در قیاس با خودروهای 16 سوپاپه قدرت فنی کمتری را در اختیار راننده می گذارد. موتور انژکتوری این خودرو مصرف سوخت ترکیبی ۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر دارد. قوای فنی این خودرو مانند نمونه های قبلی پراید می باشد و در فیس لیفت به ظاهر انجام شده، بخش فنی این خودرو دچار تغییر نشد.

پراید ارزان شد اما پژو جهش پیدا کرد

جعبه فیوز اکثر ماشین‌های سواری، در قسمت کابین خودرو و زیر یا اطراف فرمان خودرو جاسازی شده است. به این ترتیب اگر مشکلی در سیستم برق‌رسانی خودرو مشاهده شود، راننده به سادگی می‌توانند با بررسی جعبه فیوز پراید عیب فیوز پراید را پیدا کرده و آن را به سادگی تعویض نماید. جعبه فیوز مجله خبری خودرو آلفا رومئو خودرو پرایدهمانطور که از اسم آن نیز مشخص است جعبه فیوز در واقع جعبه‌ای است که تمامی فیوزها در آن نصب شده و تمامی تجهیزات الکتریکی خودرو از آن تغذیه می‎‌شوند. درصورتی که هر کدام از تجهیزات برقی خودرو از کار افتاده باشد، این امکان وجود دارد که فیوز مربوطه سوخته باشد.

ساخت پراید کامل با ۹۴ میلیون تومان در خانه

شاید برایتان جالب باشد که بدانید تعداد فیوزها در خودروها متفاوت هستند و در هر خودرو 10 تا 100 فیوز وجود دارد؛ این تعداد در خودروهای سبک بین 10 تا 30 عدد و در خودروهای سنگین بیشتر است. در پراید یک فیوز اصلی وجود دارد که با باز کردن کاپوت جلوی ماشین در قسمت راست ماشین بالای سر باتری می توانید آن را ببینید. این دقیقا همان جایی است که پراید شما را با مشکل برقی روبه رو کرده است. برای همین در این مقاله کیان باتری قصد داریم درباره این جعبه فیوز، به وظیفه هر فیوز و نحوه عملکرد آن بپردازیم تا بتوانید با تمامی مشخصات این بخش آشنا شوید و مشکل پیش آمده را خودتان به خوبی حل کنید. دومین پراید سدان که در تولیدات داخلی ایران جای گرفت، “پراید ۱۳۱” بود که با طراحی جدیدتری در بخش داشبورد، چراغ های جلو و عقب، و سپر به این عنوان مجزا شناخته شد. این مدل پراید در ابتدا توسط تمامی تیپ های نام برده شده وارد خط تولید می‌شد اما بعد از آن تنها در تیپ های EX و SE تولید شد.

http://3dprintingindustry.ir