شبیه‌ساز رانندگی با فیبر کربن Huayra R پاگانی بی‌معنی است


مسابقه سیم‌کارت راهی متواضعانه برای انجام حرکات چرخ به چرخ است. اکثر افراد با تنظیمات بازخورد نیروی 300 دلاری روی میز شروع می کنند، شاید با چند هزار دلار بیشتر به یک شاسی خوب تبدیل شوند. جهنم، حتی شبیه سازهای حرکتی 50000 دلاری از شرکت هایی مانند CXC Simulations نیز وجود دارد. اما یک سطح جدید وجود دارد: Pagani Huayra R Driving Simulator، مستقیماً از Pagani و Racing Unleashed.

این برداشتی باورنکردنی است که یک سیم کارت می تواند باشد. آنچه معمولاً اکستروژن‌ها و لوله‌های فلزی مربعی شکل است، مجسمه‌ای زیبا از فیبر کربن با رنگ سبز است که با موقعیت نشستن Huayra R واقعی مطابقت دارد. این مجسمه توسط متخصص شبیه‌ساز پیشرفته Racing Unleashed با استفاده از امکانات واقعی Pagani – هر کربنی ساخته شده است. روی دکل در واقع در همان اتوکلاوهای سوپراسپرت های واقعی پاگانی ساخته شده است. در همین حال، قطعات فلزی مانند مانیتور و پایه بلندگو از تکه‌های آلومینیومی آسیاب می‌شوند.

پاگانی سیم 1
پاگانی سیم 2

متأسفانه، پاگانی از انتشار قیمت در زمان انتشار خودداری کرد، اما مطمئن باشید که چنین خواهد شد مضحک. از آنجا که فراتر از مهارتی که برای ساخت اکسترنال لازم بود، Racing Unleashed از مکانیک ها خودداری نکرد.

در زیر شاسی پر زرق و برق، یک پلتفرم حرکتی با سه درجه آزادی، فناوری اختصاصی فاصله بین دو محور Racing Unleashed، پدال‌های هیدرولیک که دقیقاً با Huayra R مطابقت دارند (و نه ماکت Asetek، به طرز عجیبی)، یک سیستم کمربند ایمنی پویا، و یک رایانه شخصی مخصوص بازی وجود دارد. می توان آن را در واقعیت مجازی یا روی مانیتور منحنی فوق عریض سامسونگ G9 اجرا کرد. حتی عجیب‌تر این است که با یک کیس پرواز 10 فوت در 4 اینچ ارائه می‌شود تا بتوانید آن را به خانه‌های مختلف خود در سراسر سیاره منتقل کنید.

پاگانی سیم 3
پاگانی سیم 4

همچنین شامل شبیه سازی ماشین واقعی ساخته شده در Assetto Corsa Pro، نسخه سفارشی و متمرکز بر فیزیک Assetto Corsa است. تیم دینامیک وسیله نقلیه پاگانی با آن، فیزیک ماشین واقعی را بازسازی کرد تا مالکان بتوانند قبل از جلسات فوق العاده انحصاری پیست، آن را در شبیه ساز تمرین کنند.

پاگانی حتی تا آنجا پیش رفت که جلسات ضبط «تعدادی» در کنار پیست و داخل خودرو انجام داد تا وفادارانه V-12 تنفس طبیعی را بازسازی کند. مهندسان و رانندگان حرفه ای با شبیه ساز پشت سر هم به ماشین واقعی رفتند تا از دقت نهایی اطمینان حاصل کنند. یک روز، این یک حالت جهنمی برای Assetto Corsa معمولی خواهد بود.

حتی اگر این دکل یک mini-me فیبر کربنی از Huayra R نبود، باز هم به خوبی در راه رسیدن به 100000 دلار بود. در حال حاضر، فقط مشتریان Huayra R برای تمرین رانندگی واقعی به دکل دسترسی دارند. اما به زودی، برخی از میلیونرهای متوسط ​​​​می توانند دست به کار شوند.



منبع